ponedeljek, 21. maj 2007

speeeT jšt…ubistvu…mogla bi se učit..ker pa sem lenuuH…sem našla izgovor v tem, da morm blog pisat (izvirno ja ja)…ravno, ko sem v roke prijela literarno mapo in se tiho prepričevala, da se grem (končno) učit…sta se čez vrata zapodili dve mali smrkli…na obisk so pršle k moji mamčki ena frendica p dva froca ženskega spola…pm..pa nei še kdo reče, da so punčke bol pridne k fantki…am NEEEE…trajal je celih 6 minut, da je biu mir..nato pa BUM, Pok, PAF…skakale so po mojem trampolinu (beri: MOJ in od nobenga drucga)…res, da se nikol ne »trampolinam«…ampk useen…toukle po mojem madafaka klavirju in skakale po sedežni!..prokleti fački eni ei…dobr da sm se držala stola…čne bi dol pala!..zlo rada mam use pospravleno in pod nadzorom..pol pa da se okol mene use razmetava in nori…um neeeeee…glavo odšravfaaat!!!...pa še to bi blo vredi…č se nebi pol na mene spravle….res ne wem od kje jim ideja, da se spravjo na mene…pa se nisem pajac!!!..in nato je sledil 15 dolgih minut…ki so se vlekle ko »starke v copatih«… »Dona tuki, Dona to, Dona uno…«..in končno odrešitu, ko se je po bajti zaslišal: »Pa kaj norite tle…gremo domou!«…čas zmagoslavjaaaa..kak sem bla vesela...ko da bi se nebesa odprla =)…ALELUJA x] …

4 komentarji:

Donch pravi ...

uuuuuuuuuu xD vem kak ti je..

neža krošelj pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
neža krošelj pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
neža krošelj pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.