petek, 25. maj 2007

Uuuum…hei…za mano je zlo »hitrostn dan«…use se s svetlobno hitrostjo dogaja…vsi okol mene skačejo, js pa ko kak zadetek nič nea dohitevam =)…se zgodi, se zgodi…ampk men se vse pogosteje dogaja. V šoli smo mel prve tri ure pregled extercou..Ko sem se že tak veselila zadnič spoznanja, da sem inteligentna…sem danes ugotovila ravno obratno… resnica je tu: blondinke nismo inteligentne…hihi* (šala šala)…v šoli sem napisala cele tri stavke v petih urah, na kar sem bila zelo zelo ponosna- moja ustvarjalnost je na višku…ravno tako pa je tudi z mojo domišlijo. V glavi (beri: krogli napolnjeni s slamo) nastajajo vftrgane in hkrati nerazumljive ideje…in že kar nekaj časa se niti ne čudim več, ko me znanci tako čudno gledajo pri vsaki izrečeni besedi…


1. » Ko sem bila mala, sem pasla kokoši« (p.s.: za vse, ki še ne veste…kokoši se pasejo same)


2. » Mama je dojila kravo.« (p.s.: nisem vedla tega…ampak kravo se molze..mamica doji svojega otroka..)


3. Dona:« Laura, pejmo u malo telovadnco..« (stojimo pred malo telovadnco) Laura:« Ja sej, prid notr..« Dona:« pa ne sem…peimo u malo telovadnco sem rekla« (p.s.: za vse, ki ne razumete..oz. nuben ne razume…govorila sem o garderobi x] )


4. "Ka te po bogcu?" (p.s: Dona ima legistenijo.)


Še veliko je blo izrečenga..vendar ne bom nadaljevala, ker:


a) sem pozabila večino

b) nočem se še bolj osmešit



No, ko sem po tej ubijalski vročini prlezla do doma sem začela pakirat kufre… in ker je bilo veliko preveč cot, sem nekajkrat odpakirala vse nazaj in se znebila nekaterih stvari…iz treh kufrov sem presidrala na enga…pa še to je preveč za 3 dni!..gremo namreč v Veliko Loko (nek pri Trebnjem, mogoče?) z učitelji. Vse učenci, ki smo letos na državnem tekmovanju osvojili kakšno priznanje…BLeeeH…100x rajš bi doma ustala in ju3 šla na neko fešto…ampak k sm tak fucking človek, da če kaj obljubim, to morem izpolnt..bom mogla it!...ker sem Kosincu obljubla, da bom vodla plesno delavnico- prikaz dramskega besedila skozi gib. Aaaah ka češ…sei bo dogajal mnde =)..

No, zdej pa dost…uživite in si oddahnte, da me ne bo tu nekaj dni…*


p.s.: Alex, jezik ti bom odgriznla..zrad tebe mam tko rdeče lice..bleeeeeh!!!..

2 komentarja:

Donch pravi ...

de de Laura ti si blond!!!...še posta ne znaš shranit noooo!!!..kje si še vidla d je pou odebeljenga, pol pa normalnga* po pa rečte še, da sem ys blond!!!! =D

neža pravi ...

kaki so pa kej rezultati ekstercov?