Dekle, ki šepeta čevljem

Kljub temu, da ste zapisek morda že videli na mojem cosmo blogu, ga sem dodajam zase, za moj arhiv. 


 Že od nekdaj se držim vodila, da se notranje lepote ne more začiniti z nobenim izmed zunanjih vplivov. A definiranje vpliva čevljev na mojo žensko dušo je podobno odkrivanju resnice Bermudskega trikotnika. Zgodba o čevljih je zavita v meglo, ki omreži um in preusmeri moj kompas.

SIMBOL ŽENSKOSTI

Visoke petke so mi že v ranem otroštvu predstavljale simbol ženskosti, odraslosti in samozavesti. Dnevno sem se z vsemi barbikami selila v mamino omaro ter merila centimetre, ki jih je morala moja noga doseči, da bi se zlila s temi nepopisnimi občutki.
Stopala so me ubogala in se kar hitro prilagodila pričakovanim merilom, občudovanje seksapila, ki se skriva v paru zebrastih lepotic pa postaja vedno večje ter se pretvarja v oblike obsedenosti.


ČEVLJI Z VISOKIMI PETAMI = FETIŠ
Sem le še ena izmed fetišistk, ki sanjarijo o Carrijini omari s čevlji, in se med prostim časom s prsti sprehajajo po policah v trgovini. Sem le še ena izmed obsedenk, ki zvečer ležejo v posteljo in tiho šepetajo čevljem svojo zgodbo.
Seveda, daleč od tega, da bi bili takšni čevlji udobni. Tudi o svojih veščinah na visokih petkah težko govorim. A dejstvo je, da so veliko boljša terapija od banjice sladoleda in vseh kreditnih kartic. Pepelkini čeveljčki, s katerimi se tako rada pogovarjam in jih razvrščam po omarah.


ČEVLJI Z DUŠO
Moje, zadnje kupljene, zebrice imajo dušo in poseben utrip, ki poganja kri po žilah, ko jih sprehajam naokoli. Moški, že zavijate z očmi? Nekaj že mora biti v skrbno ošiljenih petkah, da ženskam doda kapljico divjega pogleda.

Ah, ženske ...


Komentarji