heeLoow

**en lep pozdrav... pa da na hitro opišem današnji dan...--> aaa faaak pozabla uklopt budilko..zato sem mogla zlo pohitet, da sm prau cajt pridivjala u učilnco fizke...nato pač pouk, kot pouk...eno samo lenarjenje in pretvarjanje...pogrizla sem si vse nohte in se hkrati oštevala...(to razvado si nikakor ne morm izbit iz glave!)..in kot vsak dan, mi je spet Bog scau po glavi..in domov sem pršla ko taka mokra kura...popila sem tri kave in odracala na trening...končno je posijal mal sonca!..ta trening je biu še posebno poseben =)..bil je zadni letos..in zadnji zame, v tej kategoriji..prvo smo se nažrl ko prasci..nato pa 2 ure metanja po mokri mivki..jeeej...po treningu še po trgovinah in v karizmo na pjačo, kjer smo z neznanci nazdravljali na neko opravljeno seminarsko nalogo (ne wem...bistvo usega: blo je zastonj)...na list sem načečkala še nekaj formul za jutrišno kontrolno in se spravla k računalniku!...tak..evoga..zdej pa sem se odločla, da bom v naslednjih nekaj postih objavla svoje kratke zgodbe o čustvih....**baaai

Komentarji