nekega sončnega dne

Eeee…Heei…pa smo jih le dočakalà naše fucking razredne slike…se pravim- fotogeničnost čist u kurcu…neomo se spravlal u podrobnosti..kr ni kei za povedat…alooo še ys bi bolš fotkala..100%..ker se gre tui za lepoto..ne samo za keš =)…trenutno čakam, da se bo moja lena rit spravla na noge…k mam trening…špilamo dans na mivki…to bo še zanimivuuu…pesek..pa še tm je neka štanga…kar pa mene striptizeto spominja na striptizerski droooog!!!...VLJUDNO VABLJENI =)…drugače pa…še zahvale mam za mojo Eviko, Nesco & Lalyko…da me trpijo…in mi pomagajo pr blogu tem…keeer je moj comp spran in me provocira…ali kakor bi rekla moja mamch: drka u glavo =)…aaam..uglavnem…zlo sem se potrudla, da se preletela teh 15 mojih let…tak da check out mojo biografijo…pod črno-belo slikico =)…mogoče se pa še kei koristnga zve =P…

Aaajej…kok je ura..letim jšt..baaai**

Komentarji