..Pa začnimooooooo=)

...po glavi mi bežijo misli...kako naj začnem, ktere črke nej uporabim..ktero barvo...s kakšnim pozdravom nei začnem...in odločitu je padLa!!..js sm js..in pisaLa bom tko kot paše men...ne pa kot paše mojm sosedu, učitlci, mami...pa začnimo...
--------> HeLLoof...moje ime je DONA...ne!! ne predstavli se mi...ne zanimaš me ti!!!..Če bi me zanimu, bi te uprašala, kako ti je ime...ostani tiho in počakaj, da napišm do konca (če bo sploh kdaj konec!)..nato pa bo beseda tvoja. Trenutno sem stara 15 let, 1 mesec in 24 dni...to govorim, ker sem rada NATANČNA. Mam zlo velik velik velik frendou in use mam zelo rada. Od znancev pričakujem iskrenost..ker sem tudi sama kokr tolk ISKRENA...po horoskopu sem ovenček...imam zlo izrazit značaj ovna..rada sem GLAVNA in v središču pozornosti...zelo VELIKO GOVORIM...in se SMEJIM...včasih se zgodi, da ludje okol mene ne pridejo sploh do besede...vendar ne paničarte...RADA POSLUŠAM in SVETUJEM, če ima kdo težave. Moje ideje in želje so ponavadi zelo odštekane, ker sem tudi sama ODŠTEKANA...vedno prisotne so moje glupe izjave..ker sem pač BLOND..in tak mi tut paše...pač se smejimo na moj račun..kje pa piše, da je tu kej narobe!...na ful rada pišm poezijo in prozo...tko da bo ta blog le še ena izmed mojih muh v prostem času...
uuum...zaj pa dost...res da mam velik za povedat...vendar...gremo pučasa...*baai* [se še javim kei]

Komentarji

Oseba bloodi sporoča …
disaster:)