da zadiham...

HeicH**... uzela sem si neki minutk cajta, da se mal javim, nato pa spet delo, delo, delo... ogromno delam za valeto; svoje popoldneve in večere pa preživim v šoli, kjer montiram razredni filmček in izpopolnjujem malenkosti. Ravno učeraj sem bila do 9ih v šoli- sem se kuhala v sejni sobi (aloo OŠ JD dejte klime nabavte) in končevala zadnje kadre...danes morem spet v šolo okol 6ih..in KONČAMO S FILMOM!!..pobrati morem denar, pripraviti stvari za generacijsko žurko in še kaj...to nameravam še danes in jutri... vem, sama sem si kriva, da sem si toliko dela nakopala...vendar se na sebe lahko najbolj zanesem...ker sem človek, ko ne prenesem ljudi, ki samo govorijo kako bodo kaj pripravili in nato zamudijo rok!!..hočem, da bo na valeti vse popolno in res si želim, da bo vsem ostala v lepem spominu...pa vendar pričakujem kakšne kikse,..ampak bomo že preživel!!.upam, da bo moja nežika lahko plesala, ker je njena točka- ples odlično lepa =)..Hmm...to je to..uglavnem pripravljeno je skoraj vse, pa še dobr da sm za obleko poskrbela..uuum..že par tednou nazaj =)...zdej pa sam (razrednikove besede:) NAVALI NARODE U MIRNO BOSNO ;)

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
ka res je to mudel reku???hahaha.. ja, ja, dona...ka bi mi brez tebe?
Oseba bloodi sporoča …
dugaja ti 8)