še vedno smo pri žužkih...

Ne, ne...ne paničart..nismo še končal z žuželkami...2 smotkota sem pospremla na železniško postajo, nato pa nazaj grede zagledala svetlo, zeleno lučko...waaaw čas kresničk..na hitro sem preletela vse spomine, na čase..ko sem bila še čisto majhna in sem lovila kresničke...na čase, ko mi je vsaka malenkost pomenila cel svet...kresnička me je danes razveselila...ko sem prišla domov, sem vzela fotoaparat in šla ven...v naravo..na ribnik...v temo...in res sem jih našla...še vedno so takšne in še vedno v sebi skrivajo nekaj, kar na mene vpliva zelo dobro...prinaša veselje =)...no..za tiste, ki ne vete kakšne so kresničke, ko ne svetijo..oglejte si jo na sliki...nč kaj simpatičen dougocajtn žužek... nato pa, ko pade mrak...zasvetijo v vsej svoji lepoti...










( sexy ane??)



Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
SEXY SEXY xD pa reče mali: lejga marsuca-ko vid kresničko.
Oseba Donch sporoča …
hhihi..si šur, da nism ys ta mali..ko to praša? hihi*
Oseba Unknown sporoča …
ja, sej mal dvomim, ne...bom še mal raziskovala =D