Ur the color of my life


Ležal sem tu- na trati poleg tebe- posuti s tisočerimi majhnimi, lepimi marjetkami...a v primerjavi s tabo, zame niso imele pomena...Zaustavil bi čas in s tabo ležal tam v nedogled- v soncu, v mraku...lahko bi štela zvezde...preveliko jih je?..Pa kaj!..samo, da sem s teboj...Sonce je osvetljevalo tvoje svetle kodre in s svojimi žarki božalo tvoje belo lice. Sanjave oči, zazrte vame, so mi govorile zgodbo, katero nisi hotela, da bi jo vedel...Vtrgano marjetico, ki sem ti jo pripel v lase, si nežno vzela v dlan in mi podarila tisti tvoj nasmeh, ob katerem mi vzame sapo in izgubim tla pod nogami. Brez besed sva zrla en v drugega. Okoli so letali metulji, dišalo je po pomladi, po ljubezni...ptice so pele vsaka svojo pesem...v daljavi je žuborel potok- vse te naravne lepote, ki je nisem opazil, jo zdaj občutim..hvala ti!!

Komentarji

Oseba bloodi sporoča …
opet:D
:**