VaLeta...

Pa smo jo dočakal...feeling je res fantastičen, da ti po eno-mesečnem pripravljanju in krojenju programa vse tako lepo uspe...tudi č ne dobim Nobelove nagrade...ni važno...glavno je, da je uspela =) ...navdušeni so bili nad filmčkom, sošolci in sošolkami (Evč-božanska si bla)...men pa je zlo dogaial v vlogi voditeljice (tisti, ko ste mel besedilo, ki ga govorim, ste vrjetno iskal po listu kje sem, ker sem si sproti zmišljevala :P)...drgač pa tut Platinčka sta pršla...Diana mi je noro dobr make up nardila..prnesla sta mi kamero za darilo (JeeeJ)...ob vsem tem navalu mojih folkecou smo seveda pozabl na najpomembnejše zakar smo tud bili tam- SPRIČEVALO...na srečo mu ni nič..ampk končalo je zabasano v mojo torbo..sicer pa...vse predmete mam 5 (oh ja js piflarka..ko sem 3krat odprla zvezk v celem letu)...nato je sledila še bolj nora GENERACIJSKA ŽURKA...ys sm uživala in vrjamem da tudi drugi...nekateri so pretiravali s pjačo...ys pač NE (ja ja, poboljšala sem se)...nism rabla pjače..mau smo se grizl z Bimbotom...tak da ni blo potrebe po alkotu...=P...sicer pa uprašanje: Zka sem dala 10€..če sem pojedla 2 zelene jabke in jagode???..hehe LoL...ne wem..kultura pač :P..eeeem najbl je pa nastrado Nejček, ko ga je en vampirek tok pogrizu, pa mu izsesau kri, da je skor izkrvaveu...hehe....(.p.s.: Leni ti si zmešan) kak sem zaklučla žurko...uuum...z vrečko KOKIC, zeleno jabko in Zalo Harmony v rokah... =)..bodite ponosni na mene...nisem več odvisnica od alkota (nbom prehitr rekla..ka se lahk use spremeni :P)

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
lejga lejga vampirja-marić..ej, drgač je blo pa treba pokrit stroške za plac-zato 10 € :)
Oseba Donch sporoča …
aia aia...plac itq božansko dobr..=)..tisto čz tri leta tam b-day praznujm za 18-ko...tak d nežika že za takrat vablena =)
Oseba Unknown sporoča …
pa še vmes bomo mel lahk tam fešte..zka čakat 3 leta? =D