juhuuuu...in odrinili bomo za 12 dni...

Po mescu dni smo končno razrešili moj potni list!!!...na pošti v Celju so ga našli in mogli naj bi ponj...heh..Moj tatek atek se je tam fstavu in sledila je nova scena...niso mu verjeli, da sem njegova hčer in ni mogu dvignt pasuša, ker ne živi na istem naslovu kot jaz...Klicala je mami in vse lepo razložla, da smo ločeni in bla bla...podkupili smo jih še z dvema novima CDjema od Platin...in JUHUUU...KONČNO!!..Z mamč smo letale po trgovincah in zapravlale...končno sem dožvela DRUŽINSKO KOSILO...babica, dedek, moje veličanstvo in moja starša...kak lepo jih je vidt skupiiii...tega nism nikol mela, danes pa mi je tok velik pomenl to!!!!...Toliko, kot poljub za slovo med staršema, predn se ati odpele v Maribor. Vse kul, kljub preteklim zameram med mami in babico...le kot vedno sta se babica in dedek kregala..hehe..amak moj dedek je res egoist..pole tega že malce slabše sliši..tako da se 24ur na dan dere, ko da smo u vojski... Prvo ga je malo opomnila moja teta..nato pa še babica: "Negativc, egoist...trikrat podčrtan."..hehe..kak sta simpatična, ko se kregata..on njej kako je debela..ona njemu, kak je tečn..hihi..kriza starih let

.srečala sem se z novim problemom: KAKO OMARO SPRAVIT V KUFER =)..grem za 12 dni (oo ja toliko časa bote mel mir pred mano) mam pa sabo cot za celo leto..dekleta pač..hihi...ampak mi je uspelooo..in ugotovila sem: res imam preveč oblek..=)..kdaj gremo opet zapravlat??..hihi...to je to...se še javim kasneje...ker me bo zdj obiskau Šmitko, nato p še moja Evikaaaa x3...

Komentarji