Počitnice la la la

Kot vedno Dončki tak vftrgava, da si ne vzame čas niti za pisanje bloga...ja vem, sramotno...ampak...sei itq ni kj posebi bran..pišem bolj zase =)..uglavnem za mano je letanje po vseh koncih slovenije (od MBja, Lj, do Portoroža)...3 dni bom zdj doma, nato pa se spet odpelem. jah nč, treba je izkoristit, dokler sem še mlada...to mi je še babica rekla danes pri kosilu. Ob njenih izrečenih besedah, se je mami skor zadavla s kosom kruha, ampak zdaj je že bolje =)... In kot višnja na smetano- sem bla učeri še v Mihalovcih. uuumm...dobro no, prvo smo se z Evo kregale kak se prov reče temu kraju, pol smo kumi najdl, nato pa so nas še usi čudn gledal (zelo izrazito mestne smo bile namreč)...ah jebat ga...glavno da je moj comp popravljen, če se bi temu lahko to rekl...ker se mi zdi, da je pred popravilom bolje delu =)...no..u naslednih postih pa še neki fotk...čuuus*

Komentarji