Bil je Lep deževen dan

včeraj oz. danes zjutraj okol enih, sem se zelo utrujena končno ločila od svojga sfukanga računalnika in se veselila prisluženega počitka...a kaj ko je sledila "mora"...predstavlajte si, da vas zelo tišči na wc, stojite zraven njega...a je zaseden!!!..tako nekako se je men godilo...bila sem norooo utrujena...a nisem mogla zaspati!..ob štirih zjutraj sem se vstala in naslednje tri ure vsa razkuštrana preždela ob branju blogov...in ko mi je okoli pol 8ih končno uspelo zaspati...in sem mislila, da me do kosila čaka sladek spanec...so me ob 10ih zbudili obiski!!!...aaaaaaa..kak sem bla jezna,...ampak potem se je vse umirilo..in kako to??...odkupili so se mi s kavo, postreženo direktno na moje ležišče...Hvala za kofe- super je blo...

Prišla sem k sebi in se dokončno odločila, da zaradi slabega vremena in nejevolje ne potujem v Maribor...s težkim srcem sem se odrekla DP Motocrossa..pa vendar...z mami & Evči smo odcapljale v Ljubljano in se nismo vrnile do 9ih zvečer..+ do pol 11ih smo bile še pri Evi...seveda sem spet dokazala, da ne morem iz trgovine s polno denarnico...saj je denar kar kopneu...kupla sem si...khm..hja no...kr veliko stvari...kaj čmo..eni radi zapravljamo...kupla sem si vse v črno-zlati kombinaciji...Evči pa v vijolčni...hehe...in o frjolčastih stvareh bi se še dalo veliko povedat...samo kaj, ko niste usi blond in nebi naju z Evo razumeli...

Bilo je veliko smeha...in na začetku tudi grdih besed...Zakaj??...pou ure smo se po polžje premikal po avtocesti, ker je bilo neko zožanje...Z mami pa smo...hmm..use seveda primerno komentirale...to je bila res muka se tako počasi pelat, saj je moja mami izurjena za relly (al kok se napiše..ne da se mi zj s tem ukvarjat)... Eva pa tak al tak pomoje ni nič slišala, ker je po naravi zelo odsoten človek, z mislimi za devetimi gorami pri palčkih =)...

Utrinki z avtoceste:
POT DO LJUBLJANE

Mami:" Lej Dona..kak so usi tipi za volanom čudni noooo...."
Dona:" Alo ženska na cesti si...dj glej, d se ne zaletimo.."
(mami ostro zavira, saj se skor zaleti..)..
Mami:" upssss..."
Dona: " sam ti si res fucking prasica..kokrat ti morm še rečt da glej na cesto no!"
Mami:" Ka`s pa tečna nooo..če ma un tako čudno frizuro no!!..eeej a ni to un Vinko, ko blis žvi?"
Dona:" Jaaaa..potrob muuuuu..." (mahamo ko fukjene..on se obrne, nasmehne in pele dalje)
Mami:" Jebem ti mater i te voznike...
Dona:" pa ja..to ni vožna za tebe, ka si tak norc no..pizda."
Mami:" Kurba, dj se lepo pogovarji nooo..kake fukjene kletvice pa govoriš no..."
Dona:" kokoš nehi, ka bom šla ven."
Mami:" pa peit...te bo vinko pobrau..."

Dona:"pizda ti matrna..kak se un fuks počasa pele..pa to ne morš verjet..ko da je iz kamene dobe.."
Mami:" stoposto kaka jebena ženska not..čak bomo celo kolono zj prehitele..bomo vidle kdu je tak pizdun."
Dona:"..ok..pa gremo mim...pa ubedve pomagamo..pa fakiča stegnmo ...ok?"
Mami:" vredi."
Dona:"..pa to je neka fukjena žabarkaaaa.."
Mami:" za to se pa še fakiča ne da stegnt.."
Dona: maš prow...šparimo ga za druge.."

POT NAZAJ

Mami:" po te stranis e pa še nism pelala...kam treba sploh it??
Dona:" pa pel se za nosom..boli te kurac.."
Mami:" pa ka ti ej pička no, če ne vem kje smo...pa kam gremo.."
Dona:" ko da je važn..glavno da mamo cote!"
Eva:" ka ne gremo u McDonalds?" (in me2 ugotovimo da je tut Eva u avtuuuu!!!!!)
Mami:" ne, smo že mim...sam ys še useen ne wem na kteri cesti smo."
Dona:" pa se maš table!!!!!! ber pa tih bot.."
Mami:" ti bot tih tamala, ka itq jih ne morš prebrat, kr nimaš špeglu!"
Dona:" shut tha fuck up. bitch..."
Mami:" te jebene ceste...jebem ti matr i te ceste i table.....i jebemu boga...aaa veš da smo na ta pravi?!"
Dona:" use to jebeš...pol pa štekneš d gremo u pravi smeri?"
Mami:" pa jaaaa..za usak slučaj no..."

Eva:" lahk gremo na Otočec u McDonalds? (opet se zavemo d nismo same v avtu..ker se javi zblojena duša)
Dona:" mamiiii?
Mami:" smo že mim šle....bomo se kje drugje ustavle...zj smo prehitre...
Dona:" šta je?"
Mami:" tiho mala...

hehe...in nazadnje smo se ustavl u Fontani na pizzi z JAJČEKOOOM =)...pa vegetarjanskem hamburgerju...spet smeh p to...ampk ne rabmo umenjat!...do pol 11ih (nek tm) smo ble še pr Evi doma..pač ženske same pr Božičevih in pr Gomilškovih..tak da trcjalke d.o.o. ....nato pa...sem že misnla d se lahk končno doma spočijem...a so me že klical na Vidm dol d nj uletim...tko da sem malo prei pršla dam..KONČNO!!...

Komentarji

Oseba mcenaa sporoča …
hehehehe:DDD
Oseba bloodi sporoča …
babe pač... :W