...

Nerezine, nerezine, nerezine…moja ljubezen do tega Krškega letovišča sega še v čase ljubezni med mojima dvema…namreč tam sem nastala jaz…in se nato teh 15 let velikokrat vračam tam…in tudi letos smo šli…tokrat (na srečo) ne s kolonijo…temveč s familijo… Ne vem kaj je tu toliko magičnega, ampak všeč mi je v Bučanju, ker je vse zelo malo…in samotne plaže so najboljše…pa ne da sem nudist….ampak zelo cenim tihe minute pod vročim soncem, kjer lahko dolge ure razmišljam in se poglabljam vase…užival smo zelo, najprej me je zjebala sprememba okolja in sem rabla par dni, da sem prišla k sebi…nato pa smo ga na puno zažurali…res, da ni kakih diskotek al p ne vem kaj…ampak zažura se lahko tud s klopco in polnimi flašami…samo uživeti se moraš…kar pa men zlo dobro uspeva…fotke bom objavla posamezno po postih in jih tud komentirala….uglavnm morm rečt, da sem zelo vesela, da sem že nazaj..=**

Komentarji

Oseba IztokFranko sporoča …
ka zj, si vesela, da si že nazaj al bi raje tam še ostala :D :D :D

js sm tut vesel, da si že nazaj :D
Oseba Donch sporoča …
hiaaau...sploh ni važn kje je bolš...bistvo je: da je pousod noro =)
Oseba Drax sporoča …
ja pa polni kozarci tud