Danes...

Pozdrav soncu za dobro jutro (dj ga ne srat no)...oziroma..mogla bi rečt: pozdrav sončnim žarkom, ki so se redko, ampak res redko zasvetili izza oblaka....Pozdrav vetru, ki se je nič kaj redko poigraval z mojimi lasmi...in Dobro jutro MENI..verjetno največji zaspanki v Krškem... Mami me je (že) ob poldne vrgla iz postelje in pod prisilo odvlekla na kofe... in nato sva čakali, da je bla miza na terasi frej, ker naša dobra mami pravi, da kava brez cigareta ni kava..in jst...se popolnoma strinjam...čik+kava=popolnost...kava brez zavitka opojnosti??...nikakor... Na hitro sva predebatirali pretekli dan in se pogovarjali... le tako površinsko...da ni bilo tišine..pa čeprav nobena ni vedela o čem se pogovarjava... nato je dan stekel hitro in mirno (ni mi treba omenjati vsakodnevnih opravil)...nato pa sem se odpravila v SEVNCO...z mami smo se spet odpravili na lov za prazno mizo na terasi Centrala...spet kava+cigaret=popolnost št.2...tam sva sedeli eno uro in debatirali...spet- le površinsko, nekaj v tri dni...naročili sva še eno kavo...spet cigaret in popolnost št.3????!!!!!....in površinski pogovoriii...Nato je odšla na Lisco in s seboj vzela zavitke opojnosti!?...jaaa...

ura: 6.53
Kliče me.ON.. Ja, tu sem že...vredu, vem da sva zmenjena ob 7.00..ampak malo prej sem tu...prosim, ne pusti me čakati spet 45 minut..saj veš da ne maram zamujanja... sedim, čakam, pojem...ljudje me čudno gledajo...ne glejte me.dolgočasim se in si prepevam..pa kaj??...hodim po ulici..gor in dol...gor in dol...zazrem se v daljavo...je tam že njegova postava??..ne, ni ga še...


ura: 7.15
zavzeto si ogledujem moje, obrabljene lasne konice (hjoj, to navado mam že od malega)..zalotim se, da sem se tako poglobila v razmišljanje, da ne opazim dogajanja okoli sebe...Zatopljena v mislih nadaljujem ogledovanje las na beli klopci...


ura: 7.25
Res bi že lahko prišel!!! Naslednjič ne bom več čakala!..res ne..ob tej klopci sta dve veliki zeleni kanti smeti...začnem razmišljati zakaj te smrdljive skupke postavijo ravno zraven klopc...tudi na bližnjih klopcah je enako!!..zopet se zatopim v misli o smeteh in nagnusnem vonju, ki me obdaja...sama se počutim, kot smet...


ura: 7.30
Tolažim se...če ne pride čez 5 minut pa res grem...želim ga videti, ampak imam dovolj...zakaj obstaja tako malo točnih ljudi??...naslonim se na steber in zrem v modro nebo...


ura: 7.35
zadnje sekunde preden grem...ali je to...res, prihaja...vidim ga, ali ne?..ja, to more bit on...spet nisem vzela svojih očal!!!..ja on je...prepoznam ga po hoji..
po postavi...on je... ves skesan stopi k meni, me objame in poljubi...in, ko se že mislim jeziti, mi podari enega izmed tistih njegovih nasmehov, da pozabim na vse minute, ko sem zrla v zrak in ga jezna čakala... Pol pa še rečte, da te ljubezen ne zaslepi!! totalno ne fer!!! =) ....



naslednjič glej, da boš točen...u kulker ne...strelam!!!


Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
tacajt bi si enga dobla za tistih borih 30 minutk, pol pa menjava ;) =D
Oseba Doriska sporoča …
am...to so ble zihr une klopce pr pošti:D:D:D:Dlooool
Oseba mcenaa sporoča …
hehe neža agree:)))
ah ja..tipi:)))
Oseba Donch sporoča …
hihi..bravo neža, bravo..blondinka se kj tacga nebi spomnla =) =)...

Doris..hehe..prave klopce misliš =)hihi...
sicer pa na komentar mcene..Khm no...se najdejo med tipi tui izjeme ko so vedno točne...sam jih je zelo malo =)..
Oseba bloodi sporoča …
full mal ja:S