Dobre in slabe značilnosti tete Done...

V teh 15ih letih, kolikor sem se spoznala in koliko ste me drugi...veste za vse moje muhe...tu so dejstva o meni...


● Vse morem met pod kontrolo, če ne se počutim zgubljeno

● Ljubim vonj cimeta (za b-day ga dobim na kile)

● hitro se navežem na sočloveka...

● Opazujem in ogovarjam- ženski hobi pač

● Sovražim razmetanost/nečistost...vsak dan brišem prah, vsak drug dan sesam svojo sobo

● Takoj zjutraj posteljem posteljo

● govorice?..ne oziram se na njih

● Govorim...in nobenem ne pustim do besede

● Odkrita, direktna...včasih tudi preveč

● Ko mi je dolgčas, se igram z lasnimi konicami

● Ko sem nestrpna, si grizem nohte

● Takoj opazim urejenost nohtov in kože pri sočloveku

● 99% mojega življenja- SMEH

● po jedi pudinga, jogurta.., postrgam lonček/posodo..včasih to opravilo traja tudi do 15minut

● čokolino & solata..jumiii..

● Neumesna uprašanja mi niso tuja =)

● kuhano zelenjavo in ostale obroke (če sem doma), jem s kitajskimi palčkami

● samozavest??..ja

● od nekdaj imam sovraštvo do hrane...zakaj?..problemi v debelosti..oz. v moji glavi

● ne maram filane paprike, skute, kislega mleka, paštete, hamburgerja...nč ka je dobro ne maram (bi rekla moja babica)

● slaba volja?..iz muhe delam slona!

● sovražim zahrbtnost in laži

● slava mi ugaja

● hočem CARTANJE...24ur na dan!

● trudim se vsem ustrežt, hočem vaše dobro mnenje o meni

● težko se spravim k učenju, ampak ko se uživim, me ne spraviš od pisalne mize

● vsako sekundo zapolnim z glasbo..POJEM SKOS..(bogi sosedje)

● sramežljivost??...prisotna približno 5minut na leto

● biseksualka..=)


● sanjam...in začnem verjeti v sanje...potem, ko se to izjalovi...padem in sem potrta

● grozljivke??..ne, ne morem spati

● cigarete in alkohol mi niso tuji =)

● na sočloveku in na sebi sem preveč pozorna na napake in se na njih preveč osredotočam

● obožujem svojo pospravljeno, pinki-rumeno sobo

● pijem vodo..non stop...vedno, povsod...spijem je 3litre ali več.. (potem pa še prištejmo alkohol in ostalo)

● dan se začne s kavo, nadaljuje s kavo, konča s kavo- LJUBIM KAVO moje babice

● denar zapravim, še preden da dobim...kupujem, častim, kupujem, častim...a je biu že dnar kdj problem?? =)

● Ljubezen do odbojke in glasbe

● fizično neagresiven in neborben človek, ki se ne mara prepirati

● tvegati??...v zadnjih časih preveč uživam v mirnih trenutkih

● z leti, se mi adrenalinske stvari upirajo

● moja čustva??...skrita za vedno veselo masko..

● ne pustim, da me spoznaš kot šibko in občutljivo osebo

● inovativnost in ustvarjalnost...pojma, ki me najbolj opišeta

● rada v središču pozornosti

● brez besed?...malo kdaj

● hitro se vklopim v družbo...komunikativna

● zanesljiva in pripravljena pomagati

● ZAMUJANJE??...ni šansss!!..sovražim to


... tisti, ki me poznate...sem še kaj pozabila???..
LP.Dončii

Komentarji

Oseba bloodi sporoča …
preveč kompliceraš:D
Oseba Donch sporoča …
hehe...aiaaa..to sm pozabla..pa reeeesss =) =**
Oseba everts72 sporoča …
pa prevec se jezis ce ti ne gre pr odbojki,sploh ce kaze na poraz:P
Oseba Donch sporoča …
eeeeee...nehiii...ka itq je biu moj slab dan =P..mela sta srečo ve2 =**
Oseba Vid. sporoča …
čaaaaak... kje so pa dobre značilnosti? :D:D:D
Oseba Donch sporoča …
hehe vidooooooo nooo...=)
Oseba everts72 sporoča …
donch..lej js priznam da sta (bla) vi2 bolsa ne..sej ce ne bi bla bi se js ze mal zamislo:P
Oseba Donch sporoča …
hihi =) =P