enim se učas res mau spipa..like: Chris

Nekega toplega večera se je moj prijatelj Chris odločil za usoden korak...prebral naj bi moj blog... in od takrat se mu je stanje kritično poslabšalo... še posebi zaradi mojega zadnjega posta- reportaže iz Kmetije.. Bog mu pomagaj..mi molimo zate, mladenič!!!...hihi





(23:14) ≈ C h r i s ≈:fajn blog maš, sm pogledu :D
(23:25) ≈ C h r i s ≈:ej donch ti si faca ej
(23:25)
» Dσи¢н..« «3 .: jst? zka to?
(23:25) ≈ C h r i s ≈:sm blog prebral pa slike pogledu hehe
(23:28)
≈ C h r i s ≈:tam ko maš pesa v roki pa grable, sm se spomnu na paris hilton
(23:30) ≈ C h r i s ≈:ej drgač pa še v bata škornih dobr zgledaš
(23:32) ≈ C h r i s ≈:4lol hehe dobra si ej, še zej se smejem
(23:25) » Dσи¢н..« «3 .: um..ja ja, hvala
(23:33) ≈ C h r i s ≈:da neboš kej misla napačno...supr si
(23:25) » Dσи¢н..« «3 .: um..hihi...okej
(23:37) ≈ C h r i s ≈:hja sj če te ocenim...si kr dobra kmetica :D
(23:37) ≈ C h r i s ≈:pa pašejo ti vsi rekviziti no
(23:37) ≈ C h r i s ≈:grable, vile, bata škornji
(23:38) ≈ C h r i s ≈:še nasred gnoja z vilam u rokah si sexy
hehe..ok, ok..hvala Chris...pretiravat pa tut ni treba no =)

Ok, še en korenjak se je oglasu ravnokar...









εïз *** DeJaN *** εïз pravi:
krava skos jezik stegvala..bljak

εïз *** DeJaN *** εïз pravi: mnde bi te rada zalizala
εïз ***DeJaN *** εïз pravi: ti bi se lahko prjavla tam ko bojo mel na kanalu A kmetija
εïз ***DeJaN *** εïз pravi: http://24ur.com/bin/kmetija/?section_id=1030
εïз ***DeJaN *** εïз pravi:
evo kr prjav se


EEE star, ti si care res...hehe...a da bi se prjavla??..neeee...tle se treba tuširat v mrzli vodi (like: NoooooT) ..vi kr navijite za mene =P

Komentarji

Oseba IztokFranko sporoča …
:D :D :D

mogoč boš pa nekoč res čisto prava kmetica :D :D :D navijam zate , haha
Oseba Donch sporoča …
hehe...opaaaa...zame že trije navijajoooo =)..kak sem happy...res....kmetica nekoč??...ok, nikoli ne reci nikoli...ampak useen...ni to za mene
Oseba Doriska sporoča …
ah ja ta naš kiki:P
Oseba mcenaa sporoča …
hehehe:DDD
Oseba Vid. sporoča …
to kmetje s(m)o najjačji :D:D:D:D