JaboLko ne pade daleč od drevesa ali...Po kom je Dona tak norec??





















...hiaaa..krivec za mojo norost in čudne ideje je ziher moj fotr... Človek je res spran...to se mi pa čist dopade...Ene izmed njegovih for:

"..Težko ti je varat, kad ti je gazda lopov." (sem se že zamisnla glede tega stavka.
"Lahk se fukate kok čete, sam kadit pa ne!!"
za moj b-day:" Tle mate Dj-ja, tam za plesat...pol te štange lahk uporabte za striptiz...ka ti pravim Dona..bolš da naga plešeš, ko pa kadiš.."





Komentarji

Oseba Hana sporoča …
hehehe.. ZAKON, ZAKON! ×D
Oseba Anonimni sporoča …
Eh sej ma prou, ne kadit=D
Zadeta si lah še vseen od alkota(A) =D na nek način;)
Oseba Doriska sporoča …
neč kadit, neč pit:P
Oseba voodoo sporoča …
Dona ...pozdrav fotra,smo stari kamerati:D se iz cajtov karavan's-ov;)
Oseba everts72 sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba everts72 sporoča …
no ja to sm js napisu z bratovga nicka..:)
Oseba Donch sporoča …
.dekleta, dekleta..glede alkota in čiku...heh...to use rulz..pa bmk(H)..

drgač pa..eeem matic...vi, kamarati?? =)..aia aiaaaaa =)...ti si tm bliz nuše doma an?? =)..JuuHuuu..kko Lpoo =)...te om u MB povabla kdj k nam, č se že poznate :D
Oseba bloodi sporoča …
dej deca pojte spat cigarete pa alkohol bomo pa mi odrasli konzumeral.
lep pozdrav
Oseba Donch sporoča …
simon..nehi renčat no =)