Jerry Springer Show

Evo, našla sem temo, o kateri še nismo spregovorili in je tudi nisem zasledila na nobenem blogu.
Danes za 24 ur, v središču pozornosti…Jerry Springer show…Zadnjič sem po dolgem času v roke prijela dalinc (to pomeni da mi je blo reeesss dougcajt, da sm TV šla gledat)…In kot vedno so bile na vseh kanalih reklame…zato mi ni preostalo drugega, kot da gledam Jerryja Springerja…voditelj pogovorne oddaje, z izrazitim občutkom za dramatičnost, gledalce zabava z duhovitimi in poučnimi, a tudi izzivalnimi in čudaškimi gosti. Ravno zaradi tega sem sprva sem godrnjala, nato pa sem zelo padla v pogovor…In ugotoviteu?? Teh ljudi jst preprosto ne razumem in si niti v sanjah ne morem predstavljati, da bi kej tacga lahko bilo res... ne vejo, kje se jih glava drži…da oče vara svojo ženo z lastno hčerjo?? Da žena možu prizna, da ga vara, med drugim tudi z dekleti??...in nato se pojavi celulitasta striptizeta in pove, da v njeni hiši živita njen ljubimec in njegova žena,..da ima z njem 2letno hčerko in da sovraži njegovo ženo, ker je debela in dela kot natakarica v istem klubu, kjer ona pleše striptiz??..Halooo..a ona se kumi na stol skobaca, ko je tok debela, pol pa drugim očita ?? in razkazuje svoje oprsje…Dragi moji, ej..pa zbežite, če vidte kej tacga…ko da gledate v joške 80-letnici..kak je lahko taka??..Mrha ena!!...nato pa na koncu eden od gledalcev reče: »Kaj to mate striptiz klub za debele?«.jst sem blazno srečna, ženska pa znori, nastradajo varnostniki…Predstavljajte si, da se v vas zaganja 100-kilski bik…hjaaa…res moreš bit vzdržljiv, da greš za varnostnika k Jerryju…In, če si že gledalka v studiu, lahko pred kamero pokažeš svoje oprsje in dobiš za nagrado Springerjevo ogrlico…bolano, bolano, bolano.com…res ne vem, kam gre ta svet…da ne pomislimo še na to, koliko zaslužijo Jerry in ostali s takimi oddajami…groza!

Akterji v oddaji pa so vsi nekak čudni…res ne vem, če se s temi ljudmi sploh da pogovarjati normalno. Čeravno že slutim, da so te osebe plačane, da odigrajo svojo vlogo…tudi to možno. Poglejte si še utrinke iz Jerryjeve bolane oddaje...UŽIVAJTE...


Komentarji

Oseba mcenaa sporoča …
se strinjam...bolano...čist...ampk folk to gleda
Oseba bloodi sporoča …
še ena glupost ja:D
sam je zanimivo ko mož (ki je peder) prevara svojo ženo (ki je hkrati njegova sestra) z njeno hčerko (ki je lezbika) iz prejšnega zakona... :D
Oseba Anonimni sporoča …
Sicer mam do konca sfukano živlenje, sploh ka se žensk tiče, sam sm pa še vseeno normaln, ko vidim take bedarije...:D
Oseba Drax sporoča …
1. ta show je itak znan po tem da je čist privmitiven
2. to je za američane
3. kak daš posnetke na blog?:D
Oseba mcenaa sporoča …
blood končn se 1x strinjam s tabo:D
Oseba Donch sporoča …
fijuu..sam da se strinjate z mano =)..vesela sem, da smo ob takih stvareh usi normalni (skor)...
Emmm..Drax..to glede posnetku..dej me klikn na msnju...*čuuuzzzz
Oseba mcenaa sporoča …
hehehe Dona...:DDDD zdej mu boš tko razlagala ko js teb xD
Oseba Donch sporoča …
hhi..hiaaa...si že kr predstavlam kk bo to šlo =)