Laurikii...

Mσנα Emo Lαℓу ρяαzηυנє !!!!!!!!!...TmaLa sestrična, ta post je namenjen tebi... namreč, veliko, veliko mi pomeniš...skozi leta sem te (mogla) vzljubiti, ker zapolnjuneš moj vsakdanjik (žal).spomnimo se za leta nazaj, ko sem te učila največje pizdarije, ki smo jih premogli, ko smo še bivali v stajici...kako pobegniti iz stajice? packati po tleh?...nato sem te mogla prenašati še v vrtcu, mali šoli, osnovni šoli, ob drugih dejavnostih in zdaj še v srednji šoli...oh, kak smo si me2 usojene...Donča LuFFs`ya, kljub tvojim muham, tečnobi,...v dobrem in slabem, zdravju in nezdravju (?)...itd..vse nai nai..pa sweet 15...(pizda, se staro počutim zdej) =** Evooo, pa mamo razlog za pit...Tmala, kdaj častiš rundiceee? u petek??

p.s.: a ni fletna, tale moja sestrična?

Komentarji

Oseba Tilen sporoča …
taq si jo lepo pohvalla... :) kolk mi daš da ti jo odpelam? :)
Oseba Donch sporoča …
hehe..se drugač je čist vredi (pšttt)...hihi...eeee..ti jo kr odpel...sam več ko en tedn neom zdržala brez nje =)
Oseba Nik Rovan sporoča …
ti se kr norčuj..:)) pa veš kuk mam jst dela.. ne pa tko ko ti ko sam za računalnikom čepiš..mal heca:))
Oseba Tilen sporoča …
bomo se že nekak zmenli :)
Oseba Donch sporoča …
hihi nik..nč te ne zajebavam =)..samo resnico govorim...jst čepim za compom??..NoooooT