Nazaj, a sem komaj odšla...

pa sej ste slutl, da bo tko ane??...hehe..Pa nima okolje nič pri temu, da sem se tako hitro vrnila...Morem povedat, da je blo zelo noro pri babici...Z njo se ful štekamo pa velik menmo...res je carka...in v svojih mladih letih je šivala obleke...(se zelo zanimam za modo in modno oblikovalstvo)...uglavnm- CARKA...tut s sestrično & bratrančkom smo se zabaval... In, ko sem v tretjem nadstropju babičine hiše postlala posteljo, Laura pa usposobla 10-let star radio se Donč spomne, da ima sestrična 100metrou od babičine hiše naprej svojo majhno enoprostorno hišico...in je padla ideja..pejmo u svojo hišo & ga zažurimo..hehe...Laura vsa presenečena kak se na bajto ni prej spomnla...in že smo se kobacale po hribu... s pustolovsko akcijo sva dubile pijačo, nato pa sva na sedežni do ranega jutra debatirali in se prekomerno smejali. Tut naslednji dan bi lahko lenarila..ampak sem se odločla, da temu ne bo tako...če sem že na kmetih, je treba tut malo delat... pomivala sem posodo, "krmila" kure (ka so to čudne živali..to svet ni vido), cartala mačke in ovčarja Črta, božala kravo in (pozor) KIDALA IN PREMETAVALA GNOJ!!!..hjaaa...usi so bli zelo presenečeni (tut ys), kak sem navdušena nad tem delom..na koncu me je Laura nagovarjala, da nej že čim prej končam...vsi ki me kokrtolk poznate, veste da ne maram paštete (naravnost jo preziram)..in danes sem jo po dveh-treh letih zopet jedla...(hjau, koji čudak)...aia..pa palačinke sem mogla jest...BREZ PRIBORA (kriza)..hihi..Čudakinja ena hja...pa tut Laura morem povedat, da je čudakinja... Mudelka je namreč včeraj ceu večer in celo jutro se poigravala z besedami in jih razčlenjevala po zlogih...(boga jst ja)..in predstavljajte si celo jutro:" Do-na, Pen-is, Do-not,come-in a.k. kamin.."...oooh, kak lepo je spet bit doma..v svoji mirni, čisti sobi, ki diši po cimetu x3...welcome back..hvala, hvala...(bom drugič dle zdržala..kao)

palačinke brez pribora...

















Prihod iz avta, pa takoj grable u roke..damn



















kokoši, petelini in ena mestna kokoš


















Dona v AKCIJI z bata škorni x3



















krava skos jezik stegvala..bljak












v kokošnjaku sem oponašala prave kokoši




















pranje dreka iz škornou


















Kidanje, nato premetavanje GNOJA

Komentarji

Oseba mcenaa sporoča …
ti krejzi deklina ti:D
Oseba Anja sporoča …
noro :D
Oseba Doriska sporoča …
sam res...noro:D:D
Oseba Unknown sporoča …
=D zdej pa hitr k doktorju da nisi kšne bolezni staknla =D norih krav al pa kej =P mormo se opet vidt da se pomenmo. en dan te ni pa te že pogrešam..kmetica =D
Oseba Donch sporoča …
ne ti men kmetica...se mate vi doma gosi, kure, zajce, mačke..pa ovce ste mel!!!...tiho..mi mamo bl tropsko kmetijo, če smo že pr tem..npr.: želve??...hihi...đouk mala...ija itq..en dan...pa sem zamudila že polovico lajfa..hihi...opet đouk...to ne morš verjet ka sem zmešana..pač...sma da sem doma..KONČNO
Oseba IztokFranko sporoča …
mja no, kmetica si že... sam seksi kmetica.

če bi ble takšne k ti po turističnih kmetijah, pol bi mel zaslužka več k tavelki hoteli v portorožu :D :D
Oseba Donch sporoča …
uuuu..globok komentar iztok..hvala =**
Oseba bloodi sporoča …
zde pa ti men neki povej...kak ti palačinke ješ? ka jih režeš ko šnicl?:D
Oseba mcenaa sporoča …
ja sam res:D
Oseba IztokFranko sporoča …
ja, palačinke se z žlico in vilco jedo... :D oz. odvisno kak so zavite.

em, a sem se js že kdaj pohvalil, da jo fliknem 1 meter v zrak, se vmes trikrat obrne, z njo hkrati očistim luster v kuhinji in ulovim nazaj v ponvo? :D
Oseba Lina sporoča …
kmetica prava :D
Oseba Vid. sporoča …
ja fak no :) palačinke so tud brez pribora ql :P vsaj men se jih ne da jest z vilco pa ne vem čem vsem še :P hja drgač pa fajn blog no :P (včas sščekiram) pa čestitam da si prežvela to na kmetiji :)
Oseba ŁiTTŁE STAR sporoča …
Hei Dončk..1. Ful hude Fotke..ŁoŁ. Ja čestitam d s pršla cela nazaj in svaka čast d maš tako vesele glede kmetije. Kot vidš je pa tt men glede d sm blont ratal odpret ta čudežni blog xD..FsM=P..baibai
Oseba Donch sporoča …
eeee VI TLE:...vete kaa...jst sem tut jedla pizzo pa palačinke z roko do 13. leta...po mi je pa fotr težit začeu, da če mislim z njim kam kdj, d se morm lepo naučit jest...heheehehe....in pol od takrat jem s priborom...ijaaa..pa še to je...palačink se preveč nažrem, pa prehitr jih pojem..če pa s priborom...pa gre use bl počas...kar je p tui bl zdravooo =)

**Iztok..ne nisi se še pohvalu s tem..hehe...pač klovn..peit u cirkus palačinke pečt..

**Vido..uuum...hvala za pohvale...pa čestitko da sm preživela?? (ka je blo fprašanje če bom preživela al ka??..hehe...se vidmo drug let na šoli =)...oz. zajebala..se vidmo čz 2tedna =)

**little star...čestitke da ti je klub blondinosti uspel =)