Pozdrav iz SKB-ja...trenutno čakam uro...da bo odbila 12.00 in bomo z mamč šle po darila za naši dve slavljenki...wooohaaaa =)...zjutri sm se zgodi ustala, ker so me čakal testi za Zoisovo štipendijo... mal sm bla tečna, ker je bilo še prezgodi, ampak sem se kmau razvedrila...prisotna sem bila pri štetju miljontih bankovcev na banki...niti predstavlat si nisem upala ka bi js s tok dnara nardila...

testi: kr velik jih je blo...ampak moje misli so podzvestno odtavale na žurko...poleg tega p a sem bila spet najbolj gobčna izmed useh učencev tam...poleg tega pa sm se režala ko fukjena skos unm mudelu, ko nam je neki razlago...

zdej pa še...hmm..20 minut..in grem pogledat na Petrol, če Simon danes dela =)....
heh...ČuuuuuuZ**
(meyb se še javim kej pred treningom..če ne...potem se pa slišmo enkrat v soboto, ko se streznim..)

Komentarji

Oseba Drax sporoča …
A ti še kr sanjaš o Zoisovi?
Oseba Unknown sporoča …
ne. ka ti? hahaha..=D donči bo dobla cojzaaaa =P ne mala?