Turnir Zvezda 2007



















Hjaaa...pa je šlo leto okol...in spet je biu na vrsti finalni turnir Zvezda v Brestanici... Sicer nikoli ne sodelujem, ampak vseeno sem redna obiskovalka... Pregovorila sem tut bratranca Nika (dej človek, napiš že kak nov post no), da gre z mano...vendar le zato, da sem lahko fotkala z njegovim fotkičem (praktično s koristnim)... Blo je super, tudi vreme je ni zagodlo... Nato pa na hitr se dam preoblečt, pa nazaj na Havana PooL party... In kot vedno, sem končala v otroškem bazenčku, kjer sem plesala, plesala, plesala, pila, pila, pila...in nisem mogla nehat!!!


p.s.: Mario, hvala za 4-peresno detlco...mi srečo prnaša =)
p.s.1.: Simon, ne poskuši salte nazaj v otroškem bazenčku nardit- ni zdravo
p.s.2: Goldy, sorri za koktejl
p.s.3: Nejcha, gracias-hvala-arigatto-tnx za pivo..se mi je prilegu
p.s.4:morm še kei komu povedat??..

Komentarji

Oseba bloodi sporoča …
1. Pizda ker care na fotki (H)
2. Ka pa veš mogoč bi mi ratalo v bazenu mi zmer...
Oseba nejcha sporoča …
nejcha hvala za pivo :D
prvo sploh nisem skužila da si ti...pol šele kapnlo :D
Oseba Donch sporoča …
ČAAKIIII!!!!...a to je pod p.s.4:??....čak...a ti si men pivo častla??...men nč jasn več =)
Oseba Drax sporoča …
p.s.4: Drax, bambusi pa salsa...
Oseba Donch sporoča …
Drax...Če te pa ni blooooo...poleg tega pa..khm..niso bambusa mel =)
Oseba nejcha sporoča …
jst sem ti ga prnesla, pa neb smela :D so mi rekl da ne smem,pa sem vseen :)
drugač pa..pa na bazenu so bli bambusi :D
Oseba Vid. sporoča …
pa ka zdej to z nikom si v žlahti :) tega nism vedu :D
Oseba Donch sporoča …
čaki Vido...mogoče ne mislima istga a veš...hihi..=)..

am..Nejčikaaa...a tista bjonda si ti bla??..zame si ga prnesla??..hihi, da bi bog dau, da bi se spomnla...to takrat ko sm za rundo dala ne??..ajaaaaaaaaaaaa...oki vem vem...hvala draga =**..drugič sem ti dužna pjačo..
Oseba Donch sporoča …
ok...dodajam med p.s. =)
Oseba Drax sporoča …
JAO
Oseba Goldy sporoča …
Pa hebemu misha kak koktejl spet hahahha :D bidica :D blackout? :o :D
Oseba Donch sporoča …
hehe...eeeeh Goldy..se mi je zdel, da se nč neoš spomno =)..nič nič..plesala sma u bazenu, pa tm nazdravlal s koktejli...ne rabiš vedt no =)
Oseba Goldy sporoča …
a me2 sma plesala skp? waw hudo :) ehehhe ammm ka sm še hotu rečt :D nazdraula sma s koktejli in je blo kaj? mi je padu? si mi ga vrgla po tleh? :D
Oseba bloodi sporoča …
vodo iz bazena si pil ne koktejl :D
Oseba IztokFranko sporoča …
skoraj bi si upal rečt, da ste ga preveč spil :D
Oseba Donch sporoča …
hehe ja z mano pa davorjem si plesu =)..hehe..um..tut vodo iz bazena si po slamci piu ja =)...umm..pa spila sem ti ga tut..zato hvala =)...pa tut padu ti je ja..pa tut vrgla sem ti ga...še kei??..heheh =)
Oseba Goldy sporoča …
Da vam misha hebem!!!

1. hehe ja z mano pa davorjem si plesu =)
1.1 To se malo spomnem

2...hehe..um..tut vodo iz bazena si po slamci piu ja =)
2.2 To vem ampak nism piu ker sm sprot kak sm potegnu tut spustu po slamci dol :P zgubidančki :P

3....umm..pa spila sem ti ga tut..zato hvala =)
3.3 Bič ena da se to nikder več ne ponovi! Drgač pa ni za kej :)

4....pa tut padu ti je ja..
4.4 To vem, sm ga pol nafilu z vodo in dau cobri pit hahaha

5.pa tut vrgla sem ti ga...še kei??..heheh =)
5.5 Zpoet preberi točko 3.3

lep dan tudi vam :D
Oseba Donch sporoča …
4.4. jst sm ga nafilala z vodo =)..pol ti je pa dol pado..pa kozarčk počo ;)...no..lahk d si ga tut umes filu kei xD...


uglavnem nima veze..glavno, da sem jaz biatch =)..
Oseba Goldy sporoča …
awesome :) no pa mamo celo zgodbo, zdej se pa zahvali meni da maš od posavskih blogejerv največ komentarjev na eno temo hahaha :D pa še lahko kej napišema :D

piss out.... bjač :D
Oseba Donch sporoča …
hehe goldy..=)...pa ni to post z največ komentarji no =)..je blo tam več komentarjeu o eni temi, ko so ble moje slike v bloodovi majci ;)..hehe, če boš še tam komentiro...pol se ti pa res lahk zahvalim..hehehe..
Oseba Goldy sporoča …
a bemtish, bomo pa nardil tak da bo ane :)

btw, kak sploh veš kdo sm js hahaha :D al so ti rekl če vidiš kerga nažganga ko mino.. no to je goldy :D hahaha
Oseba Donch sporoča …
hehe ne ne...eeem..tk poznam iz simonovih slik približn kdo je kdo...pa ko ste postavlal mrežo, sma se s simonom tam obmetavala z mivko, pa je reko kdo use je tam...drugač pa ko smo u bazenu bli..si reko, da nj pišm simonu komentar..pa boš ti odpisu..pol si pa reko, da si goldy =) =)...
Oseba Goldy sporoča …
Aha pares.. ja ja :D to se pa spomnem :D clo neki haha

pa jebemu misha da tega nikder več ne nardiš, js pa jumbo fizikalca on pa odbojko špila.. ccc :D
Oseba Donch sporoča …
hmm..čakiiii...kua ne smem nikol več nardit ???? =)

uuum..fizikalca..pa??? =)...odbojko špila..??..izzivaš za gajbo z jumbotom al ka?? =)
Oseba Goldy sporoča …
z jumbotom zihr ne izzivam s kom drugim pa itak ;)

Drgač pa.. nikol ga več ne smeš uzet k mi delamo! :D
Oseba Donch sporoča …
dobro noooo...PARDON =)...nisem ga uzela...sma je prostovoljno šou =)
Oseba Davor sporoča …
ok že vrsto let berem tvoj blog (lažem...to mi je prvič) in te nisn vidu v bazenu :P Bla bla...


GOldy če čes celo zgodbo kaj se je dogajalo mi8 povej ...tak se vse spomnem. Trezen kot Red Bull ;)
Oseba Donch sporoča …
vse je enkrat prvič =)