Vem, da danes bo srečen dan..to sem začutila že zjutraj

In je blo tako...

Ob 10.00 sma se z Župco še vsa zaspana (halooo, sred noči se zbudit) odvlekla do Portosa na kofe...pršl so še Neža, Siko & Eva...

Začela sem s kavo...nadaljevala z vodo...končala z Unionom...(hihi, res mi ni pomoči)...

Ob 12h sem se odmajala domov, kjer me je že čaku fotr =|...reees..tolk velik stvari sem mu mela za povedat...a on je ves čas govoru, govoru, govoru o svojih nastopih mojima dvema starima(egoist)...tako, da me je minilo, da bi z njim spregovorila kakšno besedo...

Do 6h sva hodla na pjače, po trgovinah...nato, pa sem šla na trening...(jej..en tedn kondicijskih je mim)..
ob pol 9ih pridem vsa zjebana dam...in že Laurika nestrpna sprašuje, kdaj gremo ven, praznovat njen rojstni dan..(takoj??)..na hitro sem se zrihtala ...in ko sem bla pripravljena...mi mami prnese pošto....in kaj dobim???!!!!....Poziv na dodaten preizkus intelektualnih sposobnosti...ZA ZOISOVO ŠTIPENDIJO!!!!...jst čist vesela...uzamem keš in rečem:" to pa mamo več razlogov za pit"...Mamč pa ni uspela črhnti, ker sem že zletela iz bajte, proti stadionu...
Tu se zbere cela smetana Gimnazijcev in Texašev...padajo take izjave ven, da usi crkujemo...

1. Laura:" od sestrične babica ma 90-let...pa je bla tko vesela, da se je šla po dolgem času stuširat"

2. Laura:"spečt sm pa mogla tolk peciva...zanč smo ga nesl tam...omg, veš kok smo ga napekl!!..če ga majo kr u ajmerjih.."

3.Dona:"omggg...uhan si si dau uzgori u hrustaaaanc..tak ko jst...POGLEJ!.kok cajta ga že maš?.."
Ječmenčk:" tri."
Dona: "tri leta?".."aja neee...tri mesce"..."ne, tri tedne?"
Laura:"tri dniiiii.."
Ječmenčk:" pa me boli kr..."
Dona:" nč hudga...lej, sej ti pravim...pou leta te bo ful bolel...pol bo pa kmal nehal..pa spat ne boš mogu na tej strani glave...pa zagnojil se ti!..boš vidu ti.."
Nik:" kam si si ga pa šou nardit?"
Ječmenčk: Špar.."
Nik:" kuaaaaa??"
Dona:" pa hjo..tam je zlatarna Nik."
Ječmenčk:" ja neeeee....tam, ko majo kruh, sem šou!"

4. Dona:" Sebooo, ti maš tt u hrustancu tle uhan??..jst tut...POGLEJ!"
Sebo:" ja, sm vidu."
Dona:" pa poglej" "ka te boli kej?"
Sebo:" eeeh..neč."
Dona: "ooo, pa te še bo!!...se ti bo razbolel...boš ti vidu.."


Stadion, 22.00
Pije se Union...častim...časti ona...časti on...časti en drug...Union, Union, Union...

Stadion, 23.00
še vedno smo na Unionu...živel Union

Stadion, 24.00
pije se malibu cola....častim jst..časti ona...časti on..častijo vsi...časti Sam(č)i...

Stadion, 00.30
spet na Unionu in zraven Malibu Cola...stavimo se!!!..za banano split...Dobim stavo (kot vedno)...

Bencinska, 00.45
Kava...Snikers...Eva & Laura v avtu nabijajo musko...Dona & Samo nakupujeta....Snikerseeeeee...

Dvorišče pred mojo bajto, 1.30
Uletita Ječmenčk & Sebo...Laura gre do moje speče mamiceeee (ženski neč jasn..pa dovoli kr uzuni še bit)

Ribnik, 3.00
smeh, smeh, smeh...kje je kak wc?? =)

Moja soba (Laura in jst), 4.00
še več smeha...obe2 spimo na moji mali postlci...hehehehe...

vse kul...sam...hmm...nebi smeu bit nesramen veš!!?...

p.s.(za Lauro): "Šta mi ti rihaaaaŠ!!!!!"

Komentarji

Oseba Vid. sporoča …
toooo :D jst sm tud šou na te preizkuse čist presran :) pa sm dubu pol yey :) hja fajn ste se mel ne :P mi smo pa na žurki bli wooo :)
Oseba bloodi sporoča …
pa vi ste vsi prfukjeni
Oseba Drax sporoča …
obila ziosovo, jo bom jaz odklonu...
Oseba Unknown sporoča …
=D dona, we neeeeed to talk =D
dej dej...jutr en kofetk =P ?
Oseba ŁiTTŁE STAR sporoča …
Sam ste res ftrgani ne..aja pa Zoisovo boš pa itq dobila=P..FSM xD*bai.bai*
Oseba Donch sporoča …
uuum...Vido..to mi boš mau razložo prek msnja:D...ijaaa..res upam d bo kj dinarčeku =)..se ga bo lahko več pilo
Oseba Donch sporoča …
neža...ijaaa čim prej treba se dubit <3..miss ya srce