ZATE...


Pesmica se mi dopade...še posebi, ker je bla napisana za mojo Eviko, pred mesci za njen 15. rojstni dan...



ZATE

Predstavljaj si zvezde,
Ki žarijo le zate.
Predstavljaj si misli,
Ki mislijo nate.

Verjemi v temne oči,
Ki te najdejo v temi.
Ko že misliš,
Da svet na mestu obstoji.

Zate svet bi prehodila,
Z vitezi bi se borila.
Zvezde kradla bi z neba…
Ti si del mojega srca.

Si morja val,
Ki odnese bolečino daleč stran
Si galeb,
Lebdeč v vetru, s soncem obsijan.

Verjemi v sanje,
Ki sanjaš jih vsak dan.
Pa čeprav se cilj ti zdi
Daleč stran

Zate svet bi prehodila,
Z vitezi bi se borila.
Zvezde kradla bi z neba…
Ti si del mojega srca.
...evčii..preprosto: rada te mam

Komentarji

Oseba Eva sporoča …
hvalaaaaaaaaa hvala hvala...preprosto hvala;)
Oseba Donch sporoča …
aaaaajeeej moja preprosta deklina Evčiii...kak te človek nebi meu rad, če si tak cuker x3
Oseba bloodi sporoča …
švedi pač...
Oseba Lina sporoča …
:)
Oseba Doriska sporoča …
lepa pesmca:P