3. Donchi o...SMRTI

Verjetno nisem edina, ki si postavlja vprašanje, kako bo, ko me ne bo več tu…Kaj se zgodi z umrlim in podobno… Ni mi jasno…Kaj se zgodi nato? Kako lahko človekova osebnost, kar izgine? Življenje s posameznikovega stališča je subjektivno…in ne morem si predstavljati, da Dona potem naenkrat ne bo obstajala…Kaj se bo zgodilo z mano?...Moje telo bodo vrgli v okvir zbitih desk in me grobo spustili v temno celico, kjer bom zaključila svoje življenje??...In nato bom gnila in gnila…jedli me bodo črvi in…Vsi bodo upali, da sem pristala v peklu…ja ja…še vseeno skrito upam, da obstaja posmrtno življenje, kakor so verjeli Egipčani…Zakaj?.Zato, ker mi je všeč živeti. Kar pa še ne pomeni, da me zakopljite z mojo omaro oblek in nakita…v dobri veri, da bom to imela za popotnico v večno življenje…
Mogoče pa bom na robu smrti res videla tisti temen tunel in na koncu luč…in r
oko odrešitve?..Nato pa se bom zbudila…drugje?drugačna?..Imam toliko vprašanj…kdaj bom izvedela odgovore?... Ko umrem…se javim na (takrat že staromoden) blog in sporočim kje sem… Mogoče pa mi bodo celo zrasla krila…in vsak večer bom bedela nad vami…





Presenečena sem ugotovila, da vas je več glasovalo, da vrjamete v višje sile...ijooo, kaj bo še človek zvedo od vas =)

Komentarji

Oseba mcenaa sporoča …
dona ne takih objaulat:((((
Oseba Drax sporoča …
mislim, te američani so glupi....
Oseba Ida sporoča …
res hudo :(
Oseba Davor sporoča …
dobr filmček. Pa tud ful hud:s
Oseba I am just me. sporoča …
omg :'(..
Oseba Unknown sporoča …
lep komad... =(
Sam me je pa raspizdu malo prvi komentar tam...kao da to je fejkano...
Oseba bloodi sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba bloodi sporoča …
1. Bedna tema
2. Raj bot srečna, da si živa ko pa da razmišljaš o smrti
3. če te zanima kak je ko umreš, se enostavno obes al pa kej podobnga...

lp
Oseba bloodi sporoča …
kar se tiče pa 11. septembra sm gledo pa vse dokumentarce o tem...in je mal beda ja...