Če bi ljudje, ki hodijo v cerkev bili....

Najbolj genialno tega tedna:

"Če bi bili ljudje ki hodijo v cerkev dobri, potem bi tisti, ki hodijo v garažo bili avto.." (bravo)...slednji stavek sem slišala od svoje profesorce, med brezveznim razglablanjem o nešolskih zadevah. (objavljen bil v cajtngah)

Drugače živa in zdrava sem še vedno...Živa mogoče še bolj...namreč, tuki so težko pričakovane počitnice in dolga celodnevna lenarjenja (optimist jst)...jutr me čaka Fazanc in veselo nazdravljanje na...hm..na mene!? Ja!...Drugače pa..poleg FOTRA se je odkril nov bralec mojega bloga: MOJA PREDRAGA MAMI...sei sicer mi ona nebi povedala...ampak podobno, kot pri Stojkotu je tui mojo mamo in njeno znanko zaneslo na takšno temo pri pogovoru...in baje sem napisala, da mi je mami rekla Pjana krava...in fala bogu, da je gospa rekla to, da je mami šla brat moj blog...pač, na vsak način je bla reklama...drugače se pa opravičujem, če sem še kej tacga rekla (drugače sem pridno dete...da ne bote narobnga mnenja o men dubil)...

Lp =**

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Pridno dete? ja... pol sm pa jst nogometaš...