Maribor (četrtič-zaključeno)

Včeri se mi pa tkooo ni dalo vstat v času zajterka, ampak nekako se mi je uspelo povzpeti po stopnicah in pojesti...nato sem dalje spala pred TVjem in po kosilu adios papa*- krenla na vlak...Na dolgi poti, proti Mojem mestu ala Krškem, sem si krajšala čas s pisanjem in risanjem. Ne vem kaj me je prijelo, ampak čutla sem, da se nekak morem izražat, če ne bi zaspala od dolgočasja. Lirsko ustvarjanje- tisti "klik" v glavi, ko se odklopim od vsega resničnega in ne dojemam ničesar- te trenutki so le zame in mojo notranjost. Tokrat nisem dala prednosti melodiki (kot ponavadi), temveč pomenu, igri besed in besednim zvezam...naj poezija za danes ostane klasična!...Evoga..objavljam ena izmed teh lirsko-nezvenečih del...

Bežeči spomini pričakovanj in grenkobe

Bežeči se travniki in polja neskončna,
Kloneča drevesa, hribovja pokončna.

Sivi dim- zapuščeni spomini,
Pelje me stran po življenjski strmini.

Nove dimenzije kvalitetne svetlosti,
Ubežim stran od pričakovanj in modrosti.

Vem, da bom našla svet in svežino,
v tebi zanetila ljubezni toplino.

Žarek, ki osvobaja preteklosti grenkobe,
v meni zarisal bo nove podobe.

Bežeči spomini grenkobe in pričakovanj,
v daljavi bledijo iz pesmi in sanj.


Reka

Valovita gladina- ogledalo neba,
Popači podobo tega sveta.
Beži v daljave, odnaša spomine,
Izliva se v morje, v solzne globine.
Vsrka tihe besede okolja,
Deli jih naprej, izliva na polja.


Vanjo vrba namaka veje speče,
Tihe zgodbe v kaplje šepeče.
100 zgodb, 100 spominov, 100 želja,
zadrži zase, v vsem zlu sveta.

To je to..mogoče še kdaj drugič objavim kaj več... zapomnte si: "težko varat, kad ti je gazda lopov." hehe (Stojko..ne bit lopof)...baaai*




Komentarji

Oseba I am just me. sporoča …
wow ti maš pa res žlco. XD
ta ta druga pesem se mi ful dopade. :).
Oseba Unknown sporoča …
Hehe... men je tud žena eno napisala. Sam ta je samo za mene! Drgač pa ja... Ful ma žilico.


P.s. 100jko ni tak, da bi keri ukradel srček. ***