sobota, 03. november 2007

Maribor (četrtič-zaključeno)

Včeri se mi pa tkooo ni dalo vstat v času zajterka, ampak nekako se mi je uspelo povzpeti po stopnicah in pojesti...nato sem dalje spala pred TVjem in po kosilu adios papa*- krenla na vlak...Na dolgi poti, proti Mojem mestu ala Krškem, sem si krajšala čas s pisanjem in risanjem. Ne vem kaj me je prijelo, ampak čutla sem, da se nekak morem izražat, če ne bi zaspala od dolgočasja. Lirsko ustvarjanje- tisti "klik" v glavi, ko se odklopim od vsega resničnega in ne dojemam ničesar- te trenutki so le zame in mojo notranjost. Tokrat nisem dala prednosti melodiki (kot ponavadi), temveč pomenu, igri besed in besednim zvezam...naj poezija za danes ostane klasična!...Evoga..objavljam ena izmed teh lirsko-nezvenečih del...

Bežeči spomini pričakovanj in grenkobe

Bežeči se travniki in polja neskončna,
Kloneča drevesa, hribovja pokončna.

Sivi dim- zapuščeni spomini,
Pelje me stran po življenjski strmini.

Nove dimenzije kvalitetne svetlosti,
Ubežim stran od pričakovanj in modrosti.

Vem, da bom našla svet in svežino,
v tebi zanetila ljubezni toplino.

Žarek, ki osvobaja preteklosti grenkobe,
v meni zarisal bo nove podobe.

Bežeči spomini grenkobe in pričakovanj,
v daljavi bledijo iz pesmi in sanj.


Reka

Valovita gladina- ogledalo neba,
Popači podobo tega sveta.
Beži v daljave, odnaša spomine,
Izliva se v morje, v solzne globine.
Vsrka tihe besede okolja,
Deli jih naprej, izliva na polja.


Vanjo vrba namaka veje speče,
Tihe zgodbe v kaplje šepeče.
100 zgodb, 100 spominov, 100 želja,
zadrži zase, v vsem zlu sveta.

To je to..mogoče še kdaj drugič objavim kaj več... zapomnte si: "težko varat, kad ti je gazda lopov." hehe (Stojko..ne bit lopof)...baaai*




2 komentarja:

LiL'erChyka pravi ...

wow ti maš pa res žlco. XD
ta ta druga pesem se mi ful dopade. :).

100jko pravi ...

Hehe... men je tud žena eno napisala. Sam ta je samo za mene! Drgač pa ja... Ful ma žilico.


P.s. 100jko ni tak, da bi keri ukradel srček. ***