Maribor (tretič)

...Po zajtrku sem se (kot ponavadi) spravla na kavč in z zanimanjem listala revije...danes je bil to slučajno Playboy -navdušena(fantastične fotke...ne tolk motiv, kot pa barve,kompozicija in ujeta čustva..)razmišlam o enem lepem foto sešnu, ko bom starejša; nato sem na HBO-ju gledala filme in odšla na kosilo...zbrala se je ista zasedba kot prvi dan...tako, da smo opet prijetno klepetali...glavne teme so danes potekale bolj o hrani...povdarek je bil bolj na mlečnih zadevah (čokolino, čokolešnik, mlečni močnih, gres, mlečni riž...). Jst osebno sem zlo "nora" na takšne zadevščine...tako rečeno zrastla sem s takimi stvarmi...teh 174 centimetrov se je zgradilo iz čokolinota =).cele dneve in noči je ljubi-bogi atek hodo mi delat čokolino.seveda se mi je tui poznalo, da samo jem =)..

Nato pa smo presidrali na eno izmed mojih naj razvad- KAVO ...pogovarjali smo se o najdražji kavi na svetu...kilogram te namreč stane 2000x več kot navadna kava...skrivnost je ta; opičja vrsta MAKAKI poje kavna semena...in jih neprebavljena izloči brez lupine. Semena potujejo po prebavnem sistemu in se preoblikujejo s pomočjo kislin in encimov...(nekak tak so rekli...:D).." Že posrano..pa tak drago??!," je še za piko na I bacnila vun oma...tem pa smo spremenili temo...

Drugače pa...Jutri prihajam domov (jeeeej..nekdo bo po parih dneh fain najebo(H)...)...pa še morm čestitam Marički, ker FOLK...MARIJA NI VEČ 14 !!!! danes je dekle dopolnilo (končno) teh 15 let...in je že stara mačka xD **vse nai nai...

grem, ka mi je ta post jadno jaden =**

Komentarji

Oseba bloodi sporoča …
nisi fotogenična, ka marija ma rojstn dan?
Oseba Pia sporoča …
simon ubijem te :|
Oseba Donch sporoča …
mr.Popolnež, žal nismo vsi tko fotogenični pa lepi ko ti...

ja,ja Marija je mela rojsten dan...sei veš ktera Marija, ne?
Oseba Unknown sporoča …
hehe... on nič ne ve... =P
Oseba Drax sporoča …
pa kuk jaz vem ni opica ampak mačka...
Oseba bloodi sporoča …
to je pa logično...kak bi pa biu svet če bi bli vsi tak lepi ko js:D
Oseba bloodi sporoča …
p.s. štuideram da bi si kitko namontero gor da se pogršam malo ipak sm že kičast skor ka sm tak lep.