Đumbiću za dvajsetico..

Bilo je nekega dne pred davnimi časi, ko so ljudje še živeli v jamah in se ukvarjali z nabiralništvom in lovom...
V skalnem previsu sta se pred neverniki skrivala kameno-dobna Jožef in Marija. Marija je bila v visoki nosečnosti, zato so pričakovali rojstvo kamenega Božjega sina Kremenčkov. Ko je po dolgih mukah končno le privekal na svet, sta se starša odločila, da temu čudežu data ime Gregor. Zakaj Gregor? Gregor je zavetnik cerkvenih pevcev. In tako, kot sta pričakovala, je tudi Gregor, kasneje imenovani Jumbo, postal zvezda...


drugače pa...Namenla sem mu post, ker mi je dolgčas za umret (tok dolgcajt, za žile rezat)...res fala bogi, da maš rojstn dan, da mam kei za delat =)...

Vse nai nai =**









(foto: S.Srečković)

Komentarji

Oseba Jumb0 sporoča …
matr si me nasmejala! hvala dona :) dobiš nazaj post ku bošš mela RD :P
Oseba Jumb0 sporoča …
Stojko doesn't know that Dona and me.. Do it in my van every Sunday. :D:D:D matr mi je dugcajt :D
Oseba Donch sporoča …
hehehe...pol me razumeš zka ti podarjam post?? no...tko sm se počutla jst =)...
pa de jumbo ni treba vsega povedat xD
Oseba Unknown sporoča …
=D jumbek, tut iz moje strani vse najbolše. velik policijskih užitkov ti želim xD
Oseba Jumb0 sporoča …
neža sem ti že povedo d te nebom ki vkleno pa prslono!
Oseba bloodi sporoča …
glavno da je foto: S.S. (H)