Dragi Miklavž...


Dragi Miklavž...
Tudi letos sem bila zelo pridna... nisem bila razsipna z denarjem, in bila sem zelo ubogljiva, tiha in mirna. Menim, da si za nagrado zaslužim kup daril. Nekaj sem si jih tudi sama kupila (kot sem že omenla- nisem bila razsipna z denarjem. Šparam!)


Dragi Miklavž, bod ti vsaj pol tko dober, kot jst, pa mi prnes 100jkota v žaklju... pa še eno kilo kivija... pa bobipalčke s cimetom pa....pa še pa še...dobro, morem nekaj še pustit za Božička... (lahko tut prineseš listek s sedmico za Loto...potem bom tudi jst obdarovala)

Kaj ste pa vi letos naročili Miklavžu?
(dobila sem šal, rokavice-da me neo zeblo. Poleg tega pa še denarnico, ker mami srčno upa, da bom tokrat bolj šparala.)

p.s.: Na vrsti še zadnja tedna za pridobivanje pisnih ocen (se opravičujem zaradi nerednega pisanja- potrpte no malo). Jutri: Matematika test in matematična predstavitev za 9-letkarje: rap Pot v f(x).

(Na sliki lepa, nekdanja blondina, moja nekdanja Lara... "Lanski Božič")
Lp**

Komentarji

Oseba Vid. sporoča …
jst sm dubu pouno lepih stvari :)
jst sm mc^2 jst sm e 2,7184 je moje ime, edini podatek vse akr je dano, bratje in sestre računite z mano :D
waaaa :D to so bli cajti ko sm jst slon'n'sadež poslušu :P
Oseba Donch sporoča …
hihihi...ma ja..baje je na Gimnaziji vsak let predstavitu pri matematki s tem komadom. Pol ej pa profesorca rekla, da jo more predstavit najbolj glasen osebek v razredu xD..
Oseba Laura. sporoča …
Ka res je to rekla? ..Haha =DDDDDDD
Jaz nič ne vem.. Prave dve je najdla =)

Drgač pa dona mislim da boš mogla, glede na moja današnja videnja, mau zmanjšat tvoj listek želja, ker bo tvoj miklauž oz. božiček oz. dedek mraz bankrotiral ×)
Oseba Unknown sporoča …
em... sam res ne morem verjet, da si tok zahtevna. Ki bo pa tisti bogi miklavžek mene kam nesu. Pa si bo križ zlomu.
Oseba IztokFranko sporoča …
laura ma lep pogled ;)
Oseba Donch sporoča …
de tamala samo tiho bot..se bom teb tut kei dala :P (sam če boš pridna)