sreda, 05. december 2007

Dragi Miklavž...


Dragi Miklavž...
Tudi letos sem bila zelo pridna... nisem bila razsipna z denarjem, in bila sem zelo ubogljiva, tiha in mirna. Menim, da si za nagrado zaslužim kup daril. Nekaj sem si jih tudi sama kupila (kot sem že omenla- nisem bila razsipna z denarjem. Šparam!)


Dragi Miklavž, bod ti vsaj pol tko dober, kot jst, pa mi prnes 100jkota v žaklju... pa še eno kilo kivija... pa bobipalčke s cimetom pa....pa še pa še...dobro, morem nekaj še pustit za Božička... (lahko tut prineseš listek s sedmico za Loto...potem bom tudi jst obdarovala)

Kaj ste pa vi letos naročili Miklavžu?
(dobila sem šal, rokavice-da me neo zeblo. Poleg tega pa še denarnico, ker mami srčno upa, da bom tokrat bolj šparala.)

p.s.: Na vrsti še zadnja tedna za pridobivanje pisnih ocen (se opravičujem zaradi nerednega pisanja- potrpte no malo). Jutri: Matematika test in matematična predstavitev za 9-letkarje: rap Pot v f(x).

(Na sliki lepa, nekdanja blondina, moja nekdanja Lara... "Lanski Božič")
Lp**

6 komentarjev:

Vido pravi ...

jst sm dubu pouno lepih stvari :)
jst sm mc^2 jst sm e 2,7184 je moje ime, edini podatek vse akr je dano, bratje in sestre računite z mano :D
waaaa :D to so bli cajti ko sm jst slon'n'sadež poslušu :P

Donch pravi ...

hihihi...ma ja..baje je na Gimnaziji vsak let predstavitu pri matematki s tem komadom. Pol ej pa profesorca rekla, da jo more predstavit najbolj glasen osebek v razredu xD..

Laura.^ pravi ...

Ka res je to rekla? ..Haha =DDDDDDD
Jaz nič ne vem.. Prave dve je najdla =)

Drgač pa dona mislim da boš mogla, glede na moja današnja videnja, mau zmanjšat tvoj listek želja, ker bo tvoj miklauž oz. božiček oz. dedek mraz bankrotiral ×)

100jko pravi ...

em... sam res ne morem verjet, da si tok zahtevna. Ki bo pa tisti bogi miklavžek mene kam nesu. Pa si bo križ zlomu.

IztokFranko pravi ...

laura ma lep pogled ;)

Donch pravi ...

de tamala samo tiho bot..se bom teb tut kei dala :P (sam če boš pridna)