torek, 25. december 2007

Predbožično potepanje na Dunaju

Dunaj. Ime pove vse. Veliko mesto, visokih cen, blišča in slave. Velike stavbe, arhitektne mojstrovine, čarobni-romantični kotički,... Božična pravlica, ki jo doživiš s skodelico kuhanega vina, sredi belega trga... Prekrasno in mrzlo! (foto: DonaG.)






































































11 komentarjev:

IztokFranko pravi ...

mja, sam se vidi da so eni velki holzerji tile avstrijci :D brez smreke okrašenih štantov ne morejo bit :)

Rose Marie pravi ...

Slikice so lepe :D sam tebi pa nea bo lepo če se letos ne vidmo :W

εяιкα pravi ...

ja supr je blo :)

Vido pravi ...

jst bi tud dunaj :(

Donch pravi ...

hehe RožaMarija moja...mi groziš? seveda se bomo vidle :D

Rose Marie pravi ...

No ja, lažja oblika grožnje je tole :W

Laura.^ pravi ...

Bilo je res prelepo <3

Sploh udobno spanje na busu ×)

tejci pravi ...

...ja bloje res supelll..slikce so prelepe;)...

Lovro pravi ...

Prvo en lep pozdrav moji bivši sošolki :)

Carske slike ei...

Vidim da je blo ful lepo :) So avstrijci lušni? :P

Se vidmo na Energyu :)

_p4int3r_ pravi ...

nice fotke...

Donch pravi ...

hehe Lovro..se vidi, da si bil moj sošolc, pa da me dobr poznaš..hehehe..
ne ne, nč posebnga niso ;)