TemaTedna: "Danes bom pojedla malo več, da jutri ne ostanem lačna."

Tako kot vsako nedeljo po divji soboti, tudi danes sedim za mizo z Blogorolo v rokah, ob krožniku hrenovk, sončno-rumenem pomarančnem soku ter skodelici toplega kakava. Z zanimanjem pogledam še kakšna bo tema tedna naslednje številke in … in se tokrat sladko oz. pardon…široko nasmehnem. Zakaj ne sladko?! Zato, ker me srce boli ob spominu, koliko dragocenih papirčkov sem pustila na blagajni ob zadnjem nakupovanju … Širok nasmeh pa se nekako ujema z naslovom teme tedna »Podražene razprodaje«, saj so cene prav smešne v primerjavi z njimi prejšnjih let- žalostno smešne. Že pri nalivanju soka v kozarec sem morala prekleto paziti, da ne polijem, saj je v današnjih časih vsaka kapljica dragocena. Vsi tisti, ki so mi decembra veleli naj počakam nekaj tednov na januarske razprodaje, so se pošteno ušteli. Namreč cene so se ponovno vrtoglavo zvišale, tako da tistih nekaj procentov nima velike vloge pri velikem računu. Razprodaje … moje, tvoje, vaše … so zdaj tu! Pa naj ostanejo kar vaše, mene so namreč malo razočarale. Ponovno sem šparala, da sem zdaj na zeleni veji z denarjem - a le za hip- do takrat, ko bom prestopila prag kakšne sobe pregreh, prepolne kupov oblačil in čevljev vrtoglavih cen. Nekoč sem trgovine zapuščala z velikim šopom vrečk in škatel, danes pa se za isti denar iz trgovine prikažem le z eno vrečko. Mar to ne pove veliko? Kdaj bodo naši nadrejeni, drago (pre)plačani državni voditelji izpolnili obljube o pocenitvah, ki so jih dali pred Božičem?...

Haloooo!!!… en velik klicaj v pomislek bogatašem na čelu države, iz mladostniških ust iz nepomembnega kraja, kjer si mali ljudje kmalu, če se bo tako nadaljevalo, ne bodo mogli več privoščiti niti hrenovk za zajtrk…

»Imamo srečo, da je vsaj nasmeh zastonj…podarite ga!«

Komentarji

Oseba I am just me. sporoča …
se strinjam, glede teh razprodaj.. še dobro, da je nasmeh še vedno zastojn ;)
Oseba bloodi sporoča …
eh kdaj je pa še biu dnar problem:D
Oseba Vid. sporoča …
inflacija sux :S
hja no, kr neki, kar se tega nakupovanja tiče... sem za določen dnar včas res dubu ceu voziček stvari :D zdej pa dam 2x več dnarja za to... bah -.-
Oseba Donch sporoča …
mah..ponavad si šou na pjačo pa če si vzeu 500sit je blo dobro za dva al pa tri ljudi... zde pa vzameš 5€ sabo, pa greš za tri pjače lahko posodo pomivat v gostilni
Oseba Unknown sporoča …
hehe. No definicija inflacije.
Padec vrednosti denarja. Tak da treba več denarja dat za neko stvar. Sej se ni nič spremenil. Ko bojo plače šle gor tok ko je šla inflacija bo vse isto.
Oseba Vid. sporoča …
ej stojko... KO :)
Oseba Donch sporoča …
sanji višje plače =)
Oseba Lenart Senica sporoča …
Glede posta: ja, se strinjam, čeprav sem nasprotnik nakupovanja:) Razprodaje me ponavadi tako zaf*kajo, da kupim eno dost drago stvar, čez 14 dni je pa -50%.. No, ni zdej to važn, fora je v tem, ker pač (dobesedno) plačujemo naše stremenje k razvitemu svetu. Pravzaprav si kupujemo razviti svet, ampak jebat ga, ni ga denarja, ki bi nas prestavil iz roba Balkanskega polotoka - to je dejstvo.

Glede Blogorole: A se vam ne zdi, da je iz tedna v teden bolj patetična tema pisanja? Ne vem, nekako se me ne dotaknejo, to kao posiljevanje družbe z blogersko subkulturo mi ne sede. No, ali pa samo jaz tako vidim, ki sem dobesedno preživel leto in pol ob poglabljanju v bloge in njih pisce.
No, sej je fajn prebrat kak post, ki je spisan na temo od časa do časa, ampak meni (zaenkrat) to ni to.

No, bomo videli, novo leto prinese marsikaj, baje tudi višjo nataliteto;)