TemaTedna: Mislim in izražam se… torej sem!

V demokracijski dobi smo namreč! Torej se lahko prosto, svobodno izražamo s čimerkoli, kakorkoli in kadarkoli … Zakaj se kljub temu potem še bojimo stopiti iz vrste in povedati svoje mnenje?... Naj torej obvelja svoboda govora!

Zakaj postavljamo ločnico med primernim in neprimernim? Oziroma, kako in kje sploh je ta meja, ki predstavlja zid med zasebnim, javnim, iskrenim, prikritim, dovoljenim ter prepovedanim? Dobro se je zavedati, da so sladke stvari vedno tiste, ki so skrite. Torej vam pogleda v svoje življenje nikoli ne bom v celoti dovolila… Vabim vas le, da se zazrete v moj svet raznobarvnih misli in pisateljske domišlije. Sebe vam raje predstavljam skozi prenesene pomene in nerazumljive globokoumne misli.

Cenzuriram?! Ne! Zakaj bi cenzurirala sama sebe? Zakaj bi skrivala svoje mišljenje? Sem, karkoli že sem in nočem biti le še ena lutka, ki jo nadzorujejo spretne manipulacijske roke nadrejenih.

L** P******! Matr ste radovedni…

Komentarji

Oseba IztokFranko sporoča …
hm..
moje mišljenje je da je res pravilno da izraziš svoje mnenje. recimo v familiji, prijateljskih krogih ga vedno izrazim.. včasih kaj polepšam, da koga ne prizadanem, sicer pa sem iskren in direkten.

vendar se to vse konča, ko delaš neko javno delo. takrat so ljudje nad teboj. so ljudje, ki jim lahko škoduješ in so ljudje ki jim s tem lahko pomagaš. tu se vrtijo še denarji.. stojko je omenil enkrat 30 EUR.. to je recimo malenkost.. in ko visi še tvoja prihodnost od tega, kaj boš povedal... takrat pa.... ne hvala!!! bom svoje mnenje dal nastran, ga prikril in povedal karseda objektivno.