Pozor!

Pozor! Oči neznane dekline so opazile moj fejk...totalno kopiran post ter totalno kopirane ankete...prosim "avtorico", da izbriše vse, kar je nastalo v moji glavi, sicer....se ti, dekle, slabo piše.... http://little-craizii-girl.blogspot.com/

*totalno živčna, totalno jezna,...vaša Dona*

Komentarji

Oseba Barby(ka) sporoča …
Omg...tamali se je totalno strgal XD.....
Oseba Dora sporoča …
ej res mi je žau sorri..sam men je ta objava in te ankete so mi otalno carske..maš full vlko smisla za pisanje.sorii nism hotla nč hudga prosim če mi oprostiš!!aja pa use je že zbrisano.sori res..ka se mi bo pa lahk zgodlo?..sorii-SORII!!
Oseba Vid. sporoča …
ja pa fak no :S
ka vsega folk ne dela..
Oseba IztokFranko sporoča …
mislim ej? :D toži jo, ti tolk s tem zaslužit in ona ti gre tko na grobo odžirat kruh.

rabiš cifro od aleksandra čeferina? :D
Oseba IztokFranko sporoča …
sicer pa mnenje glede početja dožke :D

če je pri teh letih začela kopirat, kak bo šele pol... sicer pa nasvet, če že kopirate, na koncu napišite vsaj VIR in link na izvirno objavo.
Oseba bloodi sporoča …
jaja dr. Iztok Franko le poslušte ga :DD
Oseba ziga sporoča …
Dona, take it easy.
Oseba Unknown sporoča …
Sam se strinjam z iztokom. Vsak ma opcijo citirat koga. Samo, da pol pove od kod mu materjal in vse. NE moreš kr vzet, pa pametovat kak je to tvoje delo. Lol.

Drgač pa djte malo deklič postit pr mir. Pa je šele 10 staro. Sj ne ve kaj je praw pa kaj narobe. =)