sreda, 02. april 2008

Avstralija 1.

Dobro jutro! Sem slišala, da je pri vas zdej ura okol sedmih zjutraj. Trenutno me daje še časovna mrzlica in sem popolnoma zmedena. Zdej sedim na neudobnih stolih v Koreji, natančneje v Seoulu. Čez 5 dolgih ur imam v to stran (končno) zadnji let na poti v Deželo kengurujev.

Pot v Frankfurt je trajala dobro uro in je bila zelo neudobna, saj smo se stiskali kot v fičku. Za razliko od tega letala pa me je iz Frankfurta v Korejo zelo presenetil avion Boing 747, v katerem smo dobili vse- od zobne ščetke pa do računalnikov z možnostjo poslušanja mnogih albumov, igrami in knjižnjico znanih filmov.

Še malo..še malo... pa se selim iz 9 stopinj na 20.

Uživajte! Do naslednjega javljanja...

p.s.: DD vse najboljše! Priden in zdrav ostani, pa ne lumpariraj preveč. Lupčke dobiš naknadno! :**

2 komentarja:

(SA)brina pravi ...

happy you...d boš kašne slikce obesla gor pol;)

MDavor pravi ...

sej drgač nisn nit planiru da mi neb dala lupčka naknadno ;)
Srečno v zemlji bomb in pištol.

P.S dej kamerco pošlji nazaj!!!