Avstralija 1.

Dobro jutro! Sem slišala, da je pri vas zdej ura okol sedmih zjutraj. Trenutno me daje še časovna mrzlica in sem popolnoma zmedena. Zdej sedim na neudobnih stolih v Koreji, natančneje v Seoulu. Čez 5 dolgih ur imam v to stran (končno) zadnji let na poti v Deželo kengurujev.

Pot v Frankfurt je trajala dobro uro in je bila zelo neudobna, saj smo se stiskali kot v fičku. Za razliko od tega letala pa me je iz Frankfurta v Korejo zelo presenetil avion Boing 747, v katerem smo dobili vse- od zobne ščetke pa do računalnikov z možnostjo poslušanja mnogih albumov, igrami in knjižnjico znanih filmov.

Še malo..še malo... pa se selim iz 9 stopinj na 20.

Uživajte! Do naslednjega javljanja...

p.s.: DD vse najboljše! Priden in zdrav ostani, pa ne lumpariraj preveč. Lupčke dobiš naknadno! :**

Komentarji

Oseba Ina da FUCKING lady sporoča …
happy you...d boš kašne slikce obesla gor pol;)
Oseba Davor sporoča …
sej drgač nisn nit planiru da mi neb dala lupčka naknadno ;)
Srečno v zemlji bomb in pištol.

P.S dej kamerco pošlji nazaj!!!