Avstralija 10.

Ok... Danes od posta ne pričakujte kej posebnega in pametnega.

Vsak dan sem vun prišla z neko zanimivo stvarjo, danes pa se še nismo ravno vkup dali... namreč mamo dan ne-razmišljanja in poležavanja. Bilo je lepo, sončno, malo vetrovno, za noževo konico oblačno in komarjasto. Prvič sem v teh koncih oblekla kratke hlače, kar me je stalo dobro voljo v času, ko se je začelo temniti. Zakaj? Ker sem grozno sladka za insekte. In to ne katere koli- Za komarje! Že od malih nog me grozno napadajo, tako da so me danes pojedli skoraj! Slikala sem bazen pri naši hiši, vendar je baterija na fotoaparatu paf, tako da sem prelena za kaj več...


Jutri ob petih zjutraj odpeketamo v Sidney. Ne obljubim vam več postov, ker nisem prepričana kako je v apartmajih in drugot kjer bomo bili z internetom. Pot do tam je dolga, zato se jutri zagotovo ne bom utegnila javit (upam da se motim). Traja namreč 10 ur! Tako da, če je kaj pomembnega se mi raje danes javite...


Lp, Uživajte... Dona

Komentarji

Oseba Petra. sporoča …
Majkemi ka pa tep tole vela...

Alo ka greš mogoč kako opero si pogledat? :)

Lepo se mej še naprej :*