nedelja, 27. april 2008

Romana bomo pa počakal...

Torej... včeri sem dan preživela na rodovitni zemljici Bizelanceu, na paintball turnirju... Fino, fajn, malo sončnih žarkov, malo oblakov in malo dežnih kapelj.Pa tu in tam še kakšna florescentna packa...






























































































Romana smo čakal...

(http://shrani.si/f/2k/aY/24yPglZ3/bizeljsko-2008-flyer-man.jpg)

Posnetki se bodo našli na moževem(100jkotovem) blogu --> sej vete kakšna je doba da nardi filmček. Torej, vidli bote drugo leto

10 komentarjev:

bloodi pravi ...

mi suhi gremo zmer na vrh:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

romana so čakal ja ... sam dočakal ga nismo :)))

Donch pravi ...

bo drugič pršo :P:P:P:P

MDavor pravi ...

zakaj morem jes vedno bit na dnu. PM
Drugič bom jes zaključu to zadevo pa bom zadnji skoču na vrh...buahahaaa
pomoril vse

100jko pravi ...

DD simon se trudi pridet na tvoj nivo po teži. Pa se me zavedada mu fali še kakih 10kg. =D

MDavor pravi ...

ah kurc. Men se zdi da je on malo shujšu. Popravite me če ni res. Oddaljuje se mi :S
jes pa ostajam na istem

Donch pravi ...

voda, voda, voda ... pa boš lahko na vrhu ležu naslednič :D

Ištvan Ferkeš pravi ...

fantje, pa redna uporaba wc-ja ... mi2 z lupšijem že vema kje je kluč do uspeha ;) no pa donča pomoje tud že ve .. :))))

MDavor pravi ...

dinamit šeki???

Donch pravi ...

hehehehehheheheee šeki...heheheh... wc ja :D:D:D:D:D