5 resnic o ženskah

1. "Debela sem!" Seveda! Od tridesetih kilogramov pri meter sedemdeset moram shujšati še pet dodatnih, ker se mi pozna na ušesnih mečicah, ko si vstavljam uhane. In mislim čisto resno, ker moram to ponoviti pred vsemi svojimi kolegicami in potožiti še moškemu delu občinstva... to le zato, da sama sebe prepričam, da moram nujno shujšati! Potem pa se mi nekako res ne da prepirati z vsemi v bližini, ker oni pa res lažejo, da pretiravam! Kaj? Da ženske pretiravamo? Pa neee... o tem ne vem ničesar. Samo slučajno se nam spremeni razpoloženje v stotinki in pol, pa še za to so krive moške nepremišljene besede (mogoče tudi to, da me naveličan ne prepričuje več, da ne rabim hujšati) Ženske, spoštujem vas vse, ki mislite, da morate shujati in to nobenem ne poveste! S takimi težavami se ukvarjajte same doma! Počasi sem sita in vašega jamranja in svojega jamranja!

2. "Soseda je lepša- ona je prasica..." Seveda! Vse ženske v naši bližini, ki so bolj simpatične, uspešne, oboževane, so pocestnice, imajo veliko rit, so hinavke, izdajalke, grdo oblečene... To je že tako ali tako splošno znano.
Sicer pa rada dam kompliment ženski, ki mi je všeč... to pa zato, ker smo verjetno edina bitja, ki nam komplimenti (pa tudi, če si ne priznamo) zelo prijajo. Mar ni lep dan, ko ti "konkurenca" reče, da imaš lepe oči?

3. "To so moji fantje." Preteklost je lepa stvar- pozabljena, poučna, lepa ali grda, v nas pa pušča poseben pečat... Enodnevni fant, bivši fant, dober prijatelj, te v družbi novega dekleta začne neznansko zanimati... Fantje, ne čudite se, da vam bivša začne pisati, vas klicati... ta virus obstaja že dolgo: ljubosumnost, in to tudi na nam ne tako všečne moške. Mogoče ne bo nobena podpisala nasledno rečeno stvar, vendar: Dokler se okoli nas vrti množica oboževalcev smo kraljice, ko pa fant preosmeri pozornost k drugi, nas začne zanimati samo dokler ga spet ne pritegnemo k sebi... Gre za nekakšno rajcanje fantov, ko pa pograbijo za trnk, ga hladnokrvno odvržemo ( kdo bi vedel)

4. "Jaz sem itak blond v glavi... dooh." To ni nič v povezavi z mojo barvo las! Blond je samo barva in (dekleta, upam, da vas ne bom prizadela- pozor) NIMA vpliva na naše možgane. Torej, zakaj izgovor, da ste blond? A vam peroksid vpija koža in ga potiska v center možganov, kjer se oddajajo ukazi za razmišljanje? Oh yeah, eat yourself! Menim, da je večini moških že prišlo na pamet, da je to samo izgovor, kako se vriniti v središče v družbi, da bi opazili tvojo prisotnost. Zakaj bi iz sebe delala še večjega bedaka? Zakaj biti nekaj, kar nisi? (dokazano, da se nekaterim ženskam pretvarjanje, da so glupe, vsidra v možgane in potem ostanejo takšne =D Npr.: Zakaj le močerad teče pod kolo? Kaj mu je pa blo?)

5. "Pri nas pa tega že ne delamo." Življenje je totalna laž potem takem! Vse s(m)o se rodile popolne, prekrasne, s pravilnim številom prstov na rokah in nogah... Nikoli se nam ne zgodi nič sramotnega, nikoli ne pridemo v kočljivo situacijo, vedno imamo nasmeh na obrazu, nimamo mozoljev, težav z lasiščem, nismo perverzne, itd. ... Pretvarjamo se, da smo nekaj, kar vidimo pri drugih in nam mogoče sploh ni všeč (DooH, Pikchiiikaa** seeii vesH, d Wshii tkooLe pisHejo In je tootaally KuLish_xXx*)

To so samo ene izmed vsakodnevnih ritualov iz ženskega cikla življenja... Ne me grdo gledat na ulici, tud jaz sem ženskega spola, tud jaz začnem in končam dan z ogovarjanjem, tudi jaz iz minute v minuto spreminjam razpoloženje in na slab dan užalim/ uničim/ naderem vse živo, kar mi pride v bližino. Sem pač tak ženski naturšček!

Lp, Dr. Dona Gomilšek

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Pa sej moške nas ne nervira tok to da ceucajt bi rade neke shujšale.

Ampak to da ti debela ženska reče da more shujšat, potem pa pričakuje da ji rečeš da ne rabi.

Pa shujšaj sodček...
Oseba Anja sporoča …
ja...se strinjam...s tistim na konc, d šinfaš use kar je možn xD
Oseba Donch sporoča …
heheheh... a je kej narobe, če dobr poješ? :D nism jst tista ko se vn meče ...hehehehehehhe :)
Oseba Jacob sporoča …
ej... tole lahko preneseš kar na cel človeško raso.. . tipi nis(m)o kej dost drgač... mogoče treba kakšne druge gumbke prtisnt, ampak bottom line je the same :-D

čist smo čudni ljudje :-)i like it :-D
Oseba Anja sporoča …
o_0 o_0 spet me žališ ti *)=(/%&$#()/%$ grrr xD boš vidla hudiča :D
pa dj objav 5 resnic o moških :D :D