"Dona misli, da je boga prjela za jajca."

Prišlo je do podobnega incidenta kot nedolgo nazaj pri 100jkovem blogu. Ne da se mi pisat tam po anketi, zato bom napisala tukaj.

Do mene je prišlo vprašanje, kakšna se mi je zdela letošnja valeta devetih razredov moje bivše osnovne šole. Torej, z večino sem kolegica in se zelo dobro štekamo, pa je nekatere že takoj po valeti zanimalo...

Vse še enkrat ponovim, kar sem povedala.
Torej... letošnja valeta OŠ Jurija Dalmatina mi je bila zelo všeč, ker je bila razgibana, inovativna in nikakor ni bilo dolgčas. Bila je sestavljena iz več delov, ki so sestavljali Tv program. Zelo všeč sta mi bili voditeljici- Mina in še Anja al kak ji je blo ime. Bistveno več je bilo glasbe , kar mi je bilo zelo všeč. Pohvalim vse pevke, da imajo" jajca", da zapojejo pred občinstvom. Se pričakuje, da nihče ni profesionalec, torej ni bilo vse točno zapeto. Pohvalila bi posebej Patricijo, ter Žana, ki je spremljal Katarino na klavir. Filmčki so bili pretežno zabavni in inovativni (to da zgori šola in da se beži iz učilnice fizike smo mel sicer že mi lani v filmu, ampak dobro).

Zdej pa itak spet pričakujem, da bodo pod komentarji anonimneži(letošnji valetniki) se začeli razburjati, da mislim, da sem prjela boga za jajca, da mislim, da sem boljša od ne vem koga in da ne znam pet... bmk, če ne razumete DA SEM POHVALILA VALETO pa res nisem jaz kriva.
Res ne vem, kak to da ljudje vidijo na vsem le slabe stvari... ka res ne vidte 100 pohval in ene graje??

pa btw: jst še nikol nisem pela na nobenem nastopu, zato si ne zmišlujte, da sem fušala, k ste prov smešni =)

ka me je kdo zamenju s kom drugim al ka???-->
tmala: na dnevi odprtih vrat v gimnaziji smo pršle punce jo poslušat, pa sori donča..pela si tak, ko d še v življenju ne držiš mikrofona v rokah..tak d ne bit preveč glasna o fušanju...khmm...


Lp, Dona, ki je Boga prijela za jajca

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Zde bom pa jst komentiru valeto. To je blo kup pevskih vonabijev ki so misli da znajo pet. Poleg tega so bli še tisti nesposobni filmčki kere bi še moja sestra nardila z fračko ki ma kamerco gor. Montaža je bla v kurcu in nič ni blo ničemer podobno. Vsi so se obnašal k da ne vem ka znajo. Žalost...

Aja pa še predn kdo kj reče jst PA pojem V zboru IN smo bli lani državni PODPRVAKI. Tko da vtihnte. Še kdo kej za rečt?


100jko

p.s. uroš tiho!
Oseba Davor sporoča …
Če ti mislis dona da si primla boga za jajca pol se motis. 100jko ni bog!!!

On ni niti b od indijkskih čevapov ;)
Oseba Unknown sporoča …
Ja jes sm tut slišo da stojko in njegov zbor rasturajo. Lani na državnem pevskem festivalu v Spodni Kungoti so s pesmijo Mala Čiči po mnenju mnogih profesionalnih glasbenikov in ostale smetane nardil tak šow, da se lahko brez problema kosa z zborom, ki nastopa v filmu Nune pojejo al pa z dunajskimi dečki. :D:D
Oseba I am just me. sporoča …
Men osebno je dobr pela samo patricija..ostale pa niso slabe (sam tak k pravš Dona majo jajca da grejo pet) sm še vedno ni to to..