Minilo je, pa nihče ne ve kdaj

Letos je minilo hitreje- bistveno hitreje. Govori se, da je čar v dojemanju- torej ga letos sploh nisem dojela dokončno? Oziroma ... sem ga res preživela? Namreč steklo je tako hitro, kot bi minila dan ali dva. Več kot tri zagotovo ne.
Bilo je produktivno- letos celo za nianso več. Lažem! Veliko bolj produktivno... Imela sem pogonsko silo, ki se je ustalila in me kar naprej spodbujala k novim projektom in neprespanim nočem! Ne obžalujem niti minutke neprespanosti in sitnosti, ko je zaštekal računalnik ali pa se je pokvarilo več urno delo. Ničesar ne obžalujem, ker se je kmalu za tem pokazala velika rešitev in je izpadlo veliko boljše...
Jutri nas čaka zadnji projekt v tem šolskem letu. Oziroma predstavitev zadnjega velikega projekta. In verjetno je le skok v poplavo idej, ki nas še čaka v prihodnjih letih.

Kako se mi zdi gimnazija? Ne bom lagala! Vse je super- od sošolcev, vseh dijakov, Vikijevih sendvičev, GIBov, Briljantincev, razumljivih profesorjev, ocen pa do najboljše knjižničarke na svetu in "mame" razredničarke. (Samo vhodna vrata naj pustijo odprta).

Govori mi ravno ne grejo, pa tudi zvenijo mi zdolgočaseno ... vendar bi se vseeno rada posebaj zahvalila Žigatu in Matejčku (ki vesta kdaj vzbrstijo ivanjščice) za vse posebne vikende, ko smo imeli svoj "delavni tabor", utaborjeni v Žigatovi hiši in obloženi s picami ter okusnimi kosili Divjakove mamice. Res nepozabno! In še posebna zahvala Lari in Lauri za zbiranje velikih vsot denarja ter vsa umazana dela s scenami za tisoč in eno predstavitev. Drugo leto računam na vas!

Lp, odličnjakinja Dona =**

Komentarji

Oseba Anja sporoča …
awwwwww <3 :D ke leepoo :D
mene pa nis omenla šmrkla :D ok...rečmo, da spadam pod briljantino xD...čau mala, lepe počitnce :D
Oseba Unknown sporoča …
Evo zdj bom pa malo blooda glumu. =P
Dona ti si ena fazanka. Do 4. letnika bo šola pekel, sendviči od vikija bojo mel okus po spužvi, Briljantinci bojo postal visoka družba hajsosajati wannabijev, profesori bojo kurci k bojo opomine dajal razredničarka bo pa rekla da si dobila ukor pred isklučitvijo...

pa še fant te bo pustu kr boš rekla da ne znam pet...