"Če je poljub dežna kaplja ..."

Obstaja postava, ki me skriva, ko se nad mano raztezajo temni oblaki in grozi, da bo grmelo. Obstajajo oči, ki me najdejo v množici in skrbno pazijo vsak moj korak, iščejo vsako mojo stopinjo v prostrani puščavi.

Obstaja roka, ki me nežno pelje po poti, mimo ovir in ukan.

Obstaja poljub, ki iz žabe pričara princeso. Poljub, ki mi spodnese tla pod nogami in me popelje v oblake.
Želim si jih … vsakega posebej, vsakega na del, kamor pripada, kamor mu je pisala koordinacijo že usoda, še preden so jih iznašli, še preden je obstajalo človeštvo, še preden se je kopno ločilo od morja.
Če je poljub drevo, me pošlji v gozd, tam, kjer mi bodo družbo delale gozdne ptice.
Če je poljub tiktakanje, mi prinesi uro. Dajala bo ritem mojemu srcu.
Če je poljub dežna kaplja, mi pošlji nevihto. Veliko maso neumornega vrtinčenja, temne oblake in strašno svetlenje.

Če pa je poljub stik najinih ustnic ... ostani ob meni.

Komentarji