nedelja, 14. september 2008

Pesomanija 2.

Dobili smo novega družinskega člana ob katerem se mi kar šibijo kolena. Predstavljam vam babičinega zlatega prinašalca Lun-a.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

čao dona.

sem kar nekaj let starejša od tebe, vendar se mi zdi tvoj blog vseeno zelo zanimiv in super..kar tako naprej.:)
lepo se imej in uživaj kolikor se da.

čao, Nina

100jko pravi ...

iiiiiiiii kak najs... :D


Peso je pa mali pa debu... :D

Laura.^ pravi ...

Najlepši (:


Taki mali pa debeu medek je ;)

100jko pravi ...

Hehe... čakte da postane vlki pa debu. Pa samo jedu pa pivo bo piu... :D pol se bo pa z mojo belo poročil. :D

Donch pravi ...

@Nina: hvala, se bom v prihodnje trudla, da bo še kar se da zanimiv

@dragi 100jko: poroka ja :) če bo lep dan s sončkom še kdaj, vaju z Belo vabim na zmenek, da se spoznata.

@Laura: nebi bil tok lep, če ne bi bil v najini familiji ;) preprosto

IztokFranko pravi ...

hehe, mačka se je že prislinila poleg k novi hrani :) mačke so zakon :P

100jko pravi ...

V vajini familiji? hahaha. Pol praviš bo tud tečen? =P

Tina pravi ...

zelo lepi pesek... mi mamo pa labradorskega prinašalca in povem ti, to so najlepši in najbolj scrtani psički kar jih je