TemaTedna: Moja še ne zarisana ciljna črta


Postavljam si jih sproti, cilje namreč.
Večinoma se mi porodijo v glavi v »mojih osmih urah«.
To je moje obdobje spanja, čas za fizični počitek, odklop telesa od moje delujoče notranjosti, ki v tem času poskrbi za miselne funkcije.
Med drugim se včasih tako odločim, kaj bom oblekla naslednji dan, kakšno zgodbo bom napisala, kam grem med vikendom, kako bom presenetila dragega ipd.
V življenju imam mnogo ciljev, mnogo načrtov, ki jih izpolnjujem počasi, korak za korakom. V glavi si vedno znova sestavljam različne situacije, ki bi me pripeljale do izpolnitve želj, kar zna biti včasih kar malo nadležno, saj se stvari nikoli ne iztečejo tako, kot si jih predstavljaš. Ljudje vedno znova presenečajo in menjavajo delčke v scenariju, kar ima včasih name tudi negativen vpliv. Še posebej majhne, nepomembne podrobnosti, majhne pozornosti, ki jih drugi spregledajo, mogoče ne opazijo, me spravijo iz tira. Kot vedno pravim: »Popolnost doseči je težko, a o njej sanjati prelahko.« Menim, da je ravno zaradi tega v svetu na splošno toliko razočaranj in nerazložljivih, včasih pogubnih, reakcij na nepričakovane izide.

»Da bi živela iz dneva v dan in stvari jemala na easy?«
Verjamem, življenje bi bilo lažje, manj stresno, manj zaskrbljujoče.
Skoraj nemogoče. Saj sem človek, ki ima rad vsako stvar pospravljeno v svojem predalu, strogo začrtano na seznam, po uri in datumu shranitve. In, če kdo vdre v mojo organizacijo misli in predmetov, povzroči nenadno zmedo, s katero se razburjeno ukvarjam še nekaj dni. Hkrati s predalčkanjem idej in ciljev pa se v meni že od nekdaj pogreva žilica tekmovalnosti s samim sabo, ki me ves čas preganja naprej, mi ne pusti niti pet minut počitka, zahteva samo visoke ocene vseh področij in premišljena dejanja.
Nisem nikakršen perfekcionist, še manj zaskrbljena živčna razvalina…

…sem le človek iz mesa in krvi, ki stremi v smeri popolnosti in čaka, da bo ura tekla po taktu, ki si ga želim.


V podrobnosti svojih ciljev, svojih želja, strahov, pozornosti in navad se raje ne bom spuščala, da ne izpadem kot neusmiljen kritik sebe in drugih ter popolnoma nehumano bitje.

Komentarji