sobota, 06. december 2008

Še vedno neporažene.

Torej.
Ponovna zmaga, tokrat z zelo dobro igro proti drugouvrščeni ekipi na lestvici GLŠ-Olimp Ljubljana.
Kar nam še vedno zagotavlja prepričljivo 1. mesto na lestvici in možnost prehoda v 2. ligo.
Bravo(s) punceee(s)!!!!









































Foto: Arhiv eposavje, Blaž Šunta, Matic Romih

Več slik, poročil, novic:
- Brestanica : Sloving Vital (LJ)
- Brestanica: Logatec
- Brestanica : Črnomelj
- Brestanica : Postojna
- Brestanica : MZG Grosuplje II
- Brestanica : GLŠ Olimp (LJ)
- Brestanica : ŽOK Kočevje (pokal)
- Brestanica : Sloving Vital (pokal)
- Brestanica : GLŠ Olimp (pokal)
- Brestanica : Lakolit Ankaran (pokal)
- Pričetek sezone (08-09)
- Poletni športni vikendi
- Odbojkašice v Romuniji

- Brestanica : Solkan
- Brestanica : Epic Postojna
- Brestanica : Lakolit Ankaran
- Brestanica : Luka Koper
- Brestanica : Triglav Kranj
- Brestanica : MZG Grosuplje
itd.

p.s.: Se sprašujete kdaj sledi kakšen zanimiv post?? Tudi jaz (:
Današnji je samo čestitka mojim puncam ter izgovor, da lahko zberem vse povezave o preteklih tekmah. Torej bolj zame, kot za vas.
Trenutno mi nekako ni do razmišljanja (loteva se me grozen prehlad, mraz pa me ulenoblja.) Resnično potrebujem počitnice!

6 komentarjev:

matyyy pravi ...

Uuu... odbojka, I like. :P
Čestitam za zmago. :)

Anja pravi ...

Čestitam ^^

Anonimni pravi ...

Congratulations!

Anonimni pravi ...

Dobre fotke!!

100jko pravi ...

to pa to ker sem jst naviju... d00h

Donch pravi ...

hehe.. hvala vsem.

Em ja, fotografije pa so nastala pod rokam fotografov Blaža Šunte in Matica Romiha.