Pismo Božičku


Dragi Božiček.

Tudi letos sem bila zelo pridna. Redno sem delala domače naloge, ubogala mamico in nisem bila razsipna z denarjemin kar izžarevala sem svojo skromnost (omara z oblekami v moji sobi ni moja!!!). Prov res!
Za praznike si želim veliiiko vrečo mandarin (lahko-lupljivih), cimet, da bi me mami in ati ubogala bolj kot do sedaj, cenejše avtobusne prevoze, petice pri fiziki, nov fotoaparat, vsake toliko časa napolnjen hladilnik, nelomljive nohte, hišnega kuharja- mojstra za kitajsko hrano z možnostjo, da jaz izbiram celoletni jedilnik, višje temperature, sneg samo na Božični večer, ter mogoče še eno malenkost- sedmico na Loterijski... (:

Da ne pozabim omeniti tudi to, da si želim še sreče, veliko idej, ljubezni, zdravja, navdušenja, samozavesti, pogona, dolgega spanca, ter najmanj 8-urno cartanje dnevno (prosi 100jkota za pomoč).

Rada te ima, tvoja Dona.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
1. pod prvo željo kaj drugega kot materialne dobrine, in spet dokaz več, da smo vsi ljudje materialisti :) in da drugih reči ne rabimo..
to pa dokazuje, da pod drugo navede zdravje..ljubezen in vse splošne nematerialne stvari, ki jih punca smatra kot nepomembne :P

zakaj je pa 100jkotovo cartanje na zadnjem mestu, pa ne rabimo posebnih vprašanj :D ..mal heca :)
Oseba Anja sporoča …
oh ta skromnost :P
Oseba Donch sporoča …
HEHE ANONIMNEŽ, stvari sem zanalašč razdelila na materjalne pa nematerjalne.... v resnici mi tak al tak nč ne manjka, tut mandarine visijo vn iz vsake omare... pa kaj! :D treba je neki napisat Božičku pač :D Če je bla lani vreča kivija, bo pa letos vreča pomaranč :D

Drugač pa FINALE JE VEDNO NA KONCU! zato torej tut (men osebno) najpomembnejša želja mnogo več cartanja :D (po resnic povedano se ne morem glih prtožvat, k me morjo vsi razvajat, al dobro)

Ja Anja... kdaj bo razredna?? :D:D::D
Oseba Anja sporoča …
aaaaaaa barabca :D hja... lahk čimprej zarad mene xD no..nism še šur če bi sploh rada mela še enkrat o_0