Njegovih 21 na 21.1.

Pravijo, da si vedno mlad, da starost nima posebne vloge ter, da je le nekakšno merilo, za približno orientacijo v našem življenju.

Mlajši si, bolj si želiš razprtih kril,… starejši si, bolj se želiš držati maminega krila. Če se ti zdi, da drugi z leti pridobivajo modrost in izkušnje, naj te potolažim, da jih dobivaš tudi ti, poleg odvečnih kilogramov in sivih las. Tako je! Pod drobnogledom bosta vedno ti in tvoj jaz, z vsemi napakami, ki jih vsebujeta.


Kaj ti želim?

Prezahtevno vprašanje. Ne pravim, da mi naštevanje ne gre dobro od rok… Saj veš, sovražim površne, neresnične želje, ki so prisotne le zato, ker bi morale biti. Ker so jih napisali tisti, ki tvorijo okvir, tako imenovanih, manir. Ne maram jih. Predvsem zato, ker mi ne pomenijo ničesar.

Tako, kot se tebi mogoče tale zapis ne zdi ravno za tvoj okus berljiv. Vendar, vse ima svoj namen. Tu sem zato, da ti polnim vsakdanjik s sabo- z nasmehi, pritoževanji, pametovanjem… s takšno kakršna sem. Takšno, kakršno me imaš rad- zapleteno.


TI.

Kratko in jedrnato, ki včasih pove veliko več, kot truma neskončnih stavkov.



P.s.: Moj (:

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oseba Eva sporoča …
kako lepo dončica:D:D..
Oseba Anonimni sporoča …
Lepo :)