Xxx občutek petkovega večera

Mami pravi, da sva zadnje čase kot upokojenca.
Ni v redu, če zapravljam vikend doma, ni ji všeč, če hodim ven. Ni v redu, če veliko jem, a ko jem malo se boji, da hujšam. Ni v redu, ker ne pospravljam stvari za njo, tako kot jih ona ne za mano.
Ženske smo pa res zapletene!

Stvari pašejo, naslednji dan več ne, čez teden pa so katastrofalno pogrešljive.
In priznam, sama sebi grem že kar naživce, z mojo muhavostjo.
V glavi se mi odvija xy film, ki me meče iz ene skrajnosti v drugo: jočem ter se hkrati sprašujem zakaj, pogrešam ter hkrati ne razumem kaj, razglabljam in hkrati ne vem zakaj...
Biti otrok, ki mu ne manjka ne zdravja, ne ljubezni, ne uspeha v šoli je pa res težko!

(pa še 100jko špila poker pri meni, namesto, da bi me pocartal. Svet je res krut :D)

Komentarji