Italija, part5

Danes res nisem pri nekaksni volji za razmisljanje. Da na hitro povem nekaj stvari, potem pa tako ali tako izginem.

1. danes smo si ogledali Salerno ter ostanke rimskih templjev in his. Vse kot po starem- grozno mrzlo, veliko trgovin, spanje na busu in Alen, ki se vedno ni opustil lulanja v flaso na avtobusu (nekako smo ze vajeni).

2. ker imamo danes zakljucno festo v diskoteki, smo nakupili veliko alkohola. Kolikor sem zasledila na racunu, tukaj vodka stane 3,5€, tako se mi zdi, da so se kar poceni skos prisli z danasnjim nakupom.

3. ce do zdaj nisem zapravila niti centa, naj vam sporocim, da sem se danes "znebila" kar nekaj kilogramov v denarnici. Imam tudi nova gigantska ocala!

4. danes je v hisi mnogo bolj topleje (17stopinj), to pa zato, ker sem z zdravjem zelo na nitki... loteva se me vrocina, ter kasljanje, ki povzroca bolecino.

5. Vceraj na festi je bilo kar vroce... plesala sem sicer samo na zacetku, saj so italijani postali zelo zelo vsiljivi. Vrocino je prinesel namrec val bluzenja... Kamorkoli sem pogledala so se slovenci po-parckali z italijani. Funny sick popestritev vecera! :)

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
haha, dona btk=), itq da je amathea kurba in vedn je bla...upam da ti je jasn da velik stvari ne veš o njej, ker če bi..bi tole že prej ugotovila..podpiram pa tvojo izjavo:)
Oseba Anonimni sporoča …
amathea je kurba,....
če že izjaviš, da je določena oseba kurba, še povej zakaj je temu tako?
no...what´s the reason?
Oseba Anonimni sporoča …
zakaj je kurba?
Oseba Anonimni sporoča …
ja se čist strinjam s tabo!!! ka je res je res. ma fanta pa se vsak večer žvali s tremi. najprej enga pol se pa obrne pa druga.
Oseba Anonimni sporoča …
ja nooo-vi ste užival to je glavno brez vas je blo na šoli dolgočasno menim da ste eni izmed najbljših razredov na šoli-kljub nekaterimi osebki
Oseba Donch sporoča …
no... sej ne rabim sploh komentirat :) pomoje že sama beseda "kurba" pove zlo velik. Sej ni važno sploh kaj si mislim, pa tut nimam nobenga vpliva na nič... ampak mogoče bo pa enkrat vidla, da to da se daš z vsakim dol ni glih dobr in zdravo in ne vem kakšno še...
Oseba Anonimni sporoča …
Kdo pa je to Amrathea??
Oseba Saška sporoča …
Heehehe, a to je tista k je že 1 letnik fuknla pa pršla v vašo generacijo?
Oseba Anonimni sporoča …
sori dona,ampak se mi pa zdi kljub neki iskrenosti,da si pa tokrat šla izven meje zdravga okusa.brez kakršne kol zamere,se mi pa zdi to čist nepotrebna primitvnost,v katero pa sploh ti res ne pašeš.lp,sarah
Oseba Anonimni sporoča …
lej to bi ji lahka tud v obraz povedla ni treba zdej tle pred vsemi k morš vedet da ma tud ona čustva pa d jo lahka zlo prizadaneš z tem k tko govoriš...sej lahka da je res sam useen ne se spuščat na ta nivo