torek, 24. februar 2009

Jaz bi krof. Daš malo?



Tudi letos v naši ljubi gimnaziji- tokrat v večjem številu- še profesorji so sodelovali, vreme pa... hja, ne ravno. Videla sem kar veliko dobrih maškor, ki bi si vsekakor zaslužile še kakšen dodaten krof! Vse od the best ribiča, najlepšega para: pilota ter stevardeso, marljivih delavcev, Joca in njegove sline, ošpičarja Tomija, kupa zajčkov, mišk ter mačkov, smrkcev, pa do Kleopater in čebelic...
Krofov pa verjemite, da še kar nekaj časa ne bom jedla.
(hvala Maji, da sem ji lahko ukradla fotoaparat. ostale fotke so na facebooku, če pa imate posebno željo pa lahko objavim še koga, ki sem ga izpustila)

"Krof brez belga na vrhu ni pravi krof, temveč samo pecivo." M.Stojanović









9 komentarjev:

MDavor pravi ...

aaaa čefurji so najjači... hahaha

Anonimni pravi ...

kaki čefurji..........


tole je slovenian national čevapčič team ter trener in vodonoša....da nau pomote

Ogi pravi ...

Hvala, da me nisi objavla :D

Donch pravi ...

ostanek je na facebooku ogi :D

Donch pravi ...

ostanek je na facebooku ogi :D

Ogi pravi ...

prou maš, še hujš :D

nesca pravi ...

haha.. Romih and his "bitch". dobra, dobra!

Drax pravi ...

Mene noben ne najde :P

Donch pravi ...

kaj ne... :D